اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی خواستار وحدت ملی و ادامه مقاومت شد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی و افزایش شهرک‌سازی، خواستار ادامه مقاومت مقابل این رژیم و وحدت ملی در فلسطین شد.

جهاد اسلامی خواستار وحدت ملی  و ادامه مقاومت شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه خواستار وحدت ملی و ادامه مقاومت مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی شد. 

به گزارش فلسطین الیوم، این جنبش با اشاره به شهادت «محمد النواجعه» از شهروندان فلسطینی اهل شهر الخلیل در کرانه باختری، آن را «دلیلی برای تروریسم و نفوذ بی‌سابقه این رژیم و شهرکنشینانش در زندگی ملت فلسطین» دانست و تأکید کرد که «مقاومت مقابل اشغالگران باید ادامه یابد».

مصعب البریم سخنگوی جنبش جهاد اسلامی خواستار «وحدت ملی» و بازیابی آن در فلسطین شد و گفت، شهادت این شهروند فلسطینی با اقدام این رژیم در تخریب خانه فلسطینی‌ها در بیت‌کاحل در الخلیل و سراسر کرانه باختری همزمان شده تا جوانان فلسیطینی را از ادامه مقاومت و مقابله با «تروریسم صهیونیستی» بازدارد. 

النواجعه پس از آن شهید شد که خودرو او مورد حمله یک بلدوزر اسرائیلی در منطقه «فرش الهوا» قرار گرفت و پسرش نیز مجروح شد. النواجعه اهل شهر یطا در استان الخلیل بود. 

سخنگوی جهاد اسلامی همچنین گفت که این اقدامات رژیم صهیونیستی «نمی‌تواند روحیه مقاومت و ایستادگی» مردم فلسطین را بشکند بلکه انگیزه‌ای خواهد شد برای انتفاضه در مقابل روی «اشغالگران جنایتکار». 

انتهای پیام/ص 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول