اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مهاجرت ۶ هزار پرنده به تالاب بندعلی‌خان ورامین

رئیس اداره حفاظت و محیط‌زیست شهرستان ورامین گفت: در حال حاضر در تالاب بندعلی خان با توجه به آبگیری که تالاب رخ‌داده بیش از ۶ هزار پرنده وجود دارد و مهاجرت پرندگان به ورامین با توجه به وجود آب در تالاب بند علی‌خان بسیار خوب بوده است.

مهاجرت ۶ هزار پرنده به تالاب بندعلی‌خان ورامین

منصور گل محمدی رئیس اداره حفاظت و محیط‌زیست شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ورامین در خصوص حضور پرندگان در تالاب بندعلی خان، اظهار داشت: تالاب بندعلی خان در حال حاضر با توجه به بارندگی‌های اخیری که اتفاق افتاد از وضعیت آبگیری خوبی برخوردار است.

وی افزود: اخیراً پرندگانی همچون غاز و اردک در تالاب ورامین دیده می‌شود که این جای خوشحالی است.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر در تالاب بندعلی خان با توجه به آبگیری که تالاب رخ‌داده بیش از ۶ هزار پرنده وجود دارد و مهاجرت پرندگان به ورامین با توجه به وجود آب در تالاب بند علی‌خان بسیار خوب بوده است.

گل محمدی گفت: در ورامین چیزی به نام تزریق آب سفره‌های زیرزمینی نداریم یعنی آبی که از طریق چاه‌هایی که حفرشده است وجود ندارد و این نفوذ آب به‌صورت طبیعی است.

رئیس اداره حفاظت و محیط‌زیست شهرستان ورامین بیان کرد: این موضوع در قسمت بالادست که در حوزه پاکدشت می‌باشد آنجا یکسری حوضچه‌های مصنوعی سفره‌های زیرزمینی است ولی چون در حوزه کاری ما نیست اطلاعات کاملی ندارم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول