اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستگیری دلال ارز در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری یک دلال ارز در قم خبر داد و گفت: از متهم دستگیر شده 7برگ 100دیناری عربستان، 6برگ 100روپیه پاکستان، 4برگ 50روپیه پاکستان، یک برگ 100 دلاری و مبلغ 17 میلیون و 350 هزار تومان وجه نقد کشف شد.

دستگیری دلال ارز در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراد حسین جعفریان با اشاره به طرح برخورد قانونی با دلالان ارز و صرافی‌های غیرمجازدر قم، اظهار کرد: در این راستا عملیات مبارزه با اخلالگران ارزی پس از انجام اقدامات پلیسی توسط مأموران انتظامی استان اجرایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: در نتیجه این عملیات توسط مأموران کلانتری 13 شهید سعیدی یکی از دلالان ارز در هسته مرکزی شهر شناسایی و دستگیرشد.

جعفریان اضافه کرد: از متهم دستگیر شده 7 برگ 100دیناری عربستان، 6برگ 100روپیه پاکستان، 4برگ 50روپیه پاکستان، یک برگ 100 دلاری و مبلغ 17 میلیون و 350 هزار تومان وجه نقد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: شهروندان ارزهای مورد نیاز خود را از بانک های عامل و صرافی‌های معتبر تهیه کرده و در صورت مواجهه با دلالان ارز بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول