اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

مهارت افزایی افراد و جوانان در اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی ورسیدگی به شکایات دانشگاه آزاداسلامی گفت: مهارت افزایی افراد و جوانان در اولویت برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته تا زمینه اشتغال فارغ التحصیلان و رفع مشکل بیکاری فراهم شود.

مهارت افزایی افراد و جوانان در اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد،  عنایت الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی ورسیدگی به شکایات دانشگاه آزاداسلامی در اجلاس چهارمین اداره کل منطقه‌ای نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه شش شامل استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان  اظهار کرد: در ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل گستردگی واحدهای دانشگاهی، تصمیم گرفتیم امر نظارت، بازرسی و ارزیابی واحدها در مناطق صورت پذیرد تا فرایند کار به صورت متمرکز، تجمیعی و کاملاً تخصصی انجام بگیرد.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: هر منطقه به طور متوسط شامل سه استان خواهد بود که منطقه 6 شامل استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: آموزش، امور مالی، امور عملکردی پرسنل و رسیدگی به شکایات از بخش هایی هستند که باید دائماً مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند.

ملکی تبار ادامه داد: در منطقه، ساختاری برای این امور در نظر گرفته می شود که امیدواریم با همکاری مسئولین منطقه‌ای و استانی این امور در راستای بهبود شرایط دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی مورد نظارت و ارزیابی واقع شوند.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی ورسیدگی به شکایات دانشگاه آزاداسلامی اظهار داشت: رویکرد کلی که در مراکز بازرسی وجود دارد به بهبود فعالیت ها، حل مسائل آموزشی، عملکرد بهتر مدیران و هوشمند سازی فرایندهای مالی کمک به سزایی می کند.

وی تأکید کرد: امر نظارت و بازرسی دو سویه است که یک طرف آن بحث مراقبت از بیت المال و طرف دیگر رفع ظلم از طرف مقابل است، مسئولین بازرسی و نظارت باید در هر دو بخش تقوای الهی را پیشه کنند.

ملکی تبار خاطرنشان کرد: عملکرد مدیران باید به گونه ای ارتقاء پیدا کند که شایسته آموزش دانشگاه آزاد اسلامی باشد چرا که اساسی ترین و مهم ترین رکن ارتقای مدیریت و تربیت در دانشگاه، اساتید و کارکنان هستند که باید به صورت جدی مورد نظر قرار بگیرند.

وی افزود: بیش از یک صد هزار نفر در خانواده اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی عضویت دارند که در اهداف دانشگاه اثرگذار خواهند بود.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی ورسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخش دیگری از ظرفیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی شبکه ای از دانشجویان و فارغ التحصیلان است که بیش از شش میلیون نفر فارغ التحصیل و بیش از یک میلیون و دویست هزار دانشجو را شامل می شود.

ملکی تبار با تاکید بر این موضوع که دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است، تصریح کرد: در حفظ این برند باید به شدت کوشا بود که استانداردها و روش‌های ارتقای کشوری و جهانی آن در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: ظرفیت هایی مانند کشاورزی و رشته های مهارتی در دوره اخیر و با همت دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی در راستای ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه نسل پنجم مورد توجه قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول