اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیام مکتوب بن علوی به همتای قطری

یک روز پس از انتشار خبر سفر مقام عالی‌رتبه امنیتی امارات به مسقط، رسانه‌های قطری از ارسال پیام مکتوب وزیر خارجه عمان به همتای قطری خبر دادند.

پیام مکتوب بن علوی به همتای قطری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نجیب بن یحیی البلوشی» سفیر عمان در دوحه امروز چهارشنبه با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر دیدار کرد.

خبرگزاری قطر (قنا) گزارش کرد که سفیر عمان در دوحه در این دیدار پیام مکتوب «یوسف بن علوی» وزیر خارجه عمان را تقدیم همتای قطری او کرد.

 

بر اساس این گزارش، در این نامه به روابط دوجانبه و راهکارهای توسعه و تقویت این روابط پرداخته شده است.

نامه بن علوی به همتای قطری خود در حالی است که «طحنون بن زاید آل نهیان» دو روز پیش در سفری ناگهانی به عمان با «سلطان بن محمد النعمانی» مسئول دفتر سلطان قابوس دیدار کرد.

وبگاه «إرم نیوز» با اشاره به سفر طحنون به عمان گزارش کرد که سفر مقام مهم امنیتی امارات به مسقط در شرایط کنونی که زمزمه احتمال حل بحران یمن به گوش می‌رسد، حائز اهمیت است (جزئیات بیشتر).

از سوی دیگر روزنامه کویتی«الجریده» روز سه‌شنبه(دیروز) نوشت که بن علوی هفته آینده برای اعلام موافقت (+) کشورش با پیشنهاد «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران درباره «طرح صلح هرمز» به تهران سفر می‌کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول