اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

عبدالله: انتخابات 2014 افغانستان دیگر تکرار نخواهد شد

رئیس اجرایی افغانستان هشدار داد سال ۲۰۱۴ عده‌ای با تقلب و تحت هر شرایطی آمدند و بر زندگی مردم حاکم شدند؛ آنان به این فکر نباشند که ۲۰۱۴ بار دیگر تکرار می‌شود.

عبدالله: انتخابات 2014 افغانستان دیگر تکرار نخواهد شد

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «عبدالله عبدالله» رییس اجراییه افغانستان تاکید کرد: در سال ۲۰۱۴ عده‌ای با تقلب و تحت هر شرایطی آمدند و بر زندگی مردم حاکم شدند؛ آنان به این فکر نباشند که ۲۰۱۴ بار دیگر تکرار می‌شود.

وی در صفحه شخصی خود نوشت: برای‌ تیم متقلب ثابت شده که جایگاهی در میان مردم ندارند. در جریان انتخابات پول‌های هنگفت خرج کردند، تطمیع کردند، تهدید کردند و از هر وسیله‌ای کار گرفتند، اما نتیجه انتخابات واضح بود.

وی هشدار داد: خواب ۲۰۱۴ را نبینید! مردم افغانستان نه به من و نه به رهبری تیم ثبات و همگرائی این اجازه را داده‌اند که بار دیگر در مسیر ۲۰۱۴ برویم.

عبدالله ادامه داد: کمیسیون انتخابات به دستور یک تیم انتخاباتی عمل می‌کند، استقلال‌شان زیرسوال رفته و نتیجه کارشان مشروعیت ندارد. اگر کمیسیون انتخابات به مسیر قانونی برنگردد، مسوولیت عواقب کار به عهده کمیسیون و آنانی خواهد بود که کمیسیون را به مسیر خلاف قانون ترغیب کردند!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تصریح کرد: ما از هر وسیله قانونی، مشروع و صلح‌آمیز، برای جلوگیری از روی کارآمدن حکومت تقلبی استفاده می‌کنیم و به یاری خداوند باور داریم که هیچ چیز جلوی خواست مشروع مردم را نمی‌تواند بگیرد.

وی اظهار داشت: از کمیسیون هیچ خواست غیرقانونی و خلاف دستورالعمل‌ها و لوایح نداریم، بلکه می‌خواهیم به خواست‌های قانونی مردم جواب مثبت بدهد.

انتهای پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول