اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بسیج بستر تربیت نیروهای انقلابی است/ تا اضمحلال آمریکا زمانی باقی نمانده

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با اشاره به اینکه امروز بسیج به یک فرهنگ و منش تبدیل شده است، گفت: بسیج بستر تربیت نیروهای انقلابی همچون حنظله در زمان پیامبر (ص) است.

بسیج بستر تربیت نیروهای انقلابی است/ تا اضمحلال آمریکا زمانی باقی نمانده

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امروز پنجم آذرماه و سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان و شکل‌گیری قدرتمندترین و مردمی‌ترین نیروی فکری، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی دنیاست که در طول سالهای متمادی پس از تاسیس ارزش‌ها و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیده است.

امروز و به همین مناسبت مراسم تجمع چندین هزار نفری بسیجیان شهرستان گنبدکاووس در مصلای بزرگ امام جعفر صادق (ع) و با حضور جمع کثیری از مردم مومن، ولایتمدار و بسیجی شهرستان گنبدکاووس و امام جمعه، فرماندار ویژه، دادستان و مدیران نهادها و ادارات این شهرستان برگزار شد.

* نام بسیج لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در این مراسم با اشاره به اینکه امروز نام بسیج بر تن همه دشمنان اسلام و انقلاب لرزه می‌اندازد، اظهار کرد: همه دنیا شاهد بودند که سربازان ایادی استکبار که سالها به سلاح‌های خود می‌نازیدند با دیدن نیروهای جان برکف بسیجی خود را چگونه نجس کردند.

حجت‌الاسلام جعفر رعایتی با بیان اینکه امام راحل عظیم الشان در سال 1358 با تشکیل بسیج یک اقدام بزرگ و تاریخی انجام داد، افزود: تشکیل بسیج مردمی همان اقدامی بود که پیامبر اکرم (ص) در صدر اسلام برای مردمی کردن مبارزه با مستکبران و کفار و قرار دادن امور دفاع از اسلام به دست مستضعفین انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج دیگر تنها یک کلمه نیست و به یک فرهنگ و منش تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی شامل ایثار، عشق، محبت و مودت است و این منش و فرهنگ است که در کشور همدلی و مهربانی ایجاد می‌کند.

* بسیجیان با حداقل‌ها بر حداکثرها پیروز می‌شوند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه ر سپاه نینوا با اشاره به اینکه جوانان بسیجی ما در چهار دهه گذشته با حداقل‌ها در برابر حداکثرهای ظاهری ایستاده‌اند، ادامه داد: بسیج مستضعفین بستر تربیت حنظله‌هایی بود که انگار مستقیما و تحت عنایت حضرت رسول اکرم (ص) پرورش یافته‌اند.

رعایتی با پوشالی خواندن ابهت مستکبرین عالم، تاکید کرد: امروز سوال ما از مدعیان قدرت در دنیا این است که چرا نخست وزیر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی به هنگام سخنرانی در کنار پناهگاه قرار گرفته و از نام  تفکر بسیجی شکل گرفته در منطقه می‌هراسد؟

وی بر لزوم تقویت بسیج و توجه بیشتر به جوانان توسط مسوولان و مدیران تاکید کرد و گفت: همین جوانان بودند که در دهه‌های گذشته در شب عقدشان، در زمان قبولی در بهترین دانشگاه‌ها و در اوج جوانی خود دنیا را سه طلاقه کرده و برای دفاع از میهن و انقلاب به وسط میدان آمدند.

* با انتشار اعترافات دستگیرشدگان بسیاری رسوا می‌شوند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با اشاره به اینکه دشمن کار نیمه تمام خود در فتنه 78 را در سال 88 و در جریان انتخابات ادامه داد، خاطرنشان کرد: وقتی در این فتنه خائنانه نیز شکست خوردند برنامه‌ریزی‌ها را برای سال 98 صورت دادند و همانطور که رهبر معظم انقلاب یک سال قبل پیش‌بینی کرده بودند در این روزها سوار بر موج اعتراضات مسالمت آمیز مردمی فتنه‌ای جدید از جنس خیانت و وطن فروشی را به راه انداختند.

رعایتی با بیان اینکه امروز کارشناسان بزرگ سیاسی دنیا از افول قدرت آمریکا تا سال 2025 خبر می‌دهند، افزود: پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری و امام راحل به مرور در حال تحقق است و قطعا تا افول و اضمحلال آمریکا زمانی باقی نمانده است.

وی با تاکید بر اینکه با دستگیری‌های اخیر و انتشار اعترافات کسانی که با از دست دادن دنیا آخرت خود را هم با وطن فروشی فروخته‌اند بسیاری از خائنین رسوا خواهند شد، تصریح کرد: با معرفی خانین به مردم برگ تازه‌ای از اقتدار و غربالگری انقلاب محقق می‌شود.

گفتنی است در این مراسم کربلایی «رضا اصالتی» با مداحی و قرائت اشعار حماسی ضمن استقرار موجی از شور و حماسه در فضا همخوانی مردم در شعارهای اساسی انقلاب از جمله مرگ بر آمریکا و کاسه لیسانش را طنین انداز کرد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول