اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت گزارش ماهانه درباره اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و سهمیه بندی بنزین به مجلس بدهد

نماینده سمنان در مجلس به هیات رئیسه درباره اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و سهمیه بندی بنزین پیشنهاد کرد مسئولان مربوطه گزارش ماهانه با مستندات لازم را به پارلمان ارائه کنند تا توزیع یارانه ها و کنترل قیمت ها به درستی انجام شود.

دولت گزارش ماهانه درباره اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و سهمیه بندی بنزین به مجلس بدهد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد همتی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (سه شنبه، 5 آذر) مجلس گفت:  به هیات رئیسه درباره اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و سهمیه بندی بنزین پیشنهاد می کنم مسئولان گزارش ماهانه با مستندات لازم را به پارلمان ارائه کنند تا توزیع یارانه ها و کنترل قیمت ها به درستی انجام شود. 

وی با بیان اینکه حل مشکلات کشور در گرو اجرای صحیح قانون است، افزود: اجرای هدفمندی یارانه ها باید طی 5 سال انجام می شد اما متاسفانه عدم توجه به این موضوع مهم مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرد بنابراین دولت و مجلس باید اهتمام بیشتری برای اجرای قوانین داشته باشند.

نماینده مردم سمنان در مجلس درباره ضرورت اجرای تجمعات قانونی مردم، گفت: این قانون حق شهروندی مردم بوده و باید رعایت شود، در این 40 سال چند مجوز قانونی برای این گونه تجمعات صادر کردیم تا این حق قانونی را برای مردم قائل شویم. نگاه تنگ نظرانه و امنیتی به تجمعات قانونی مردم زمینه را برای فرصت طلبان فراهم می کند.

همتی در تذکری خطاب به هیات دولت و وزیر نیرو، اظهار داشت: در اجرای پروژه های انتقال آب دریای خزر، سدهای استان سمنان و انتقال آب سرخه که تمام مراحل قانونی آن انجام شده است جدیت بیشتری داشته باشید.

همتی با اشاره به ضرورت اجرای پروژه های انتقال آب، اظهار کرد: اجرای این پروژه ها باعث می شود وضعیت بحرانی آب در سمنان و حوزه انتخابیه اینجانب حل شده و راه توسعه هموار شود.

وی خاطرنشان کرد: رتبه بندی معلمان، سازمان نظام معلمی و مسائل مربوط به سهمیه بندی بنزین ناوگان حمل و نقل و جانبازان در دستورکار مجلس قرار بگیرد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول