اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تصمیمی برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در سمنان گرفته نشد

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: هنوز تصمیمی در زمینه برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در این استان اتخاذ و ابلاغ نشده است.

تصمیمی برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در سمنان گرفته نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح رسمی ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: تاکنون ۹ جلسه ستاد انتخابات این استان برگزار شده است که یکی از این جلسات با حضور ریاست ستاد انتخابات کشور و اعضای ستاد انتخابات استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات سعی کردیم با همفکری و مشاوره، کارهای ابتکاری را در راستای هماهنگی بیشتر اعضای ستاد انتخابات استان سمنان در دستور کار قرار دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: قانون‌خوانی انتخابات یکی از ابتکارات جدید در این حوزه بود که طی سه جلسه این قانون به‌صورت ماده به ماده خوانده شد و در خصوص ابهامات نیز استعلام صورت گرفت.

خجسته‌پور بیان کرد: اعضای ستاد انتخابات استان سمنان، فرمانداران و بخشداران در آزمون قانون انتخابات، جزو بهترین‌ها بودند که نشان داد اشرافیت کامل و خوبی بر قانون انتخابات از سوی اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران و بخشداران وجود دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسه مشترک با فرمانداران در شهرستان‌ها از دیگر ابتکاراتی بود که با حضور نزدیک و بازدید میدانی، موارد، مشکلات و کمبودهای احتمالی عنوان، بررسی و رصد شد و برای رفع مشکلات احتمالی اقدامات لازم صورت گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه با حضور اعضای هیأت نظارت و بازرسی این استان نیز جلسات مشترکی برگزار شد، تصریح کرد: بین تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان، تعاملات خوبی برقرار است که باید در ادامه روند انتخابات نیز شاهد این تعاملات باشیم.

خجسته‌پور گفت: با توجه به اینکه هفته آینده ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات آغاز می‌شود، به‌صورت رسمی امروز این ستاد با حضور استاندار سمنان و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان افتتاح شد.

وی تأکید کرد: در انتخابات آتی در استان سمنان احراز هویت به‌صورت الکترونیک انجام می‌شود و توسط دستگاه‌هایی که در نظر گرفته شده، از طریق ثبت شماره ملی حق شرکت در انتخابات مشخص خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه در زمینه برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هنوز تصمیمی اتخاذ و ابلاغ نشده است، ادامه داد: از تمام کسانی‌که دست‌اندرکار برگزاری هرچه بهتر و پرشورتر امر انتخابات در  این استان بوده و هستند، تقدیر و تشکر دارم.

خجسته‌پور عنوان کرد: امروز که پنجم آذرماه و روز بسیج است را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم همکاران با فرهنگ و روحیه بسیجی در زمینه برگزاری هرچه بهتر انتخابات تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به منویات مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و سیاست‌ها و حمایت‌های استاندار سمنان به برگزاری هرچه بهتر و پرشورتر انتخابات در این استان دست یابیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول