اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بررسی اساسنامه کمیته در شورای نگهبان/ معرفی خزانه‌دار تا پایان هفته

با توجه به انتخاب دبیرکل کمیته ملی المپیک، احتمالا تا پایان هفته خزانه‌دار هم معرفی خواهد شد.

بررسی اساسنامه کمیته در شورای نگهبان/ معرفی خزانه‌دار تا پایان هفته

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با روی کار آمدن سیدرضا صالحی‌امیری بررسی و اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک دوباره در دستور کار قرار گرفت و بعد از چند ماه بررسی و تصویب آن در مجمع عمومی، این اساسنامه اواخر سال گذشته به کمیته بین‌المللی المپیک ارسال شد و اوایل امسال مورد تصویب قرار گرفت.

بعد از ارسال اساسنامه کمیته ملی المپیک به دولت برای تصویب نهایی، کمیته‌ای 4 نفره تشکیل شد و سیدعبدی افتخاری به عنوان نماینده کمیته در جلسات مختلف حضور داشت و نکات لازم را مطرح کرد. بعد از چند ماه، دولت در تاریخ 14 مهرماه این اساسنامه را تصویب و در تاریخ اول آبان به شورای نگهبان ارسال کرد. 

* معرفی خزانه‌دار کمیته تا پایان هفته

مهمترین نکته‌ای که در اساسنامه کمیته ملی المپیک به چشم می‌خورد، معرفی دبیرکل و خزانه‌دار از سوی رئیس و تصویب آن توسط هیات اجرایی است. بعد از اتفاقاتی که برای شاهرخ شهنازی رخ داد و استعفای او از پست دبیرکلی، کیکاووس سعیدی به عنوان سرپرست معرفی شد.

7 خردادماه امسال سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حکمی سعیدی را به عنوان سرپرست معرفی کرد و حالا 6 ماه از دوره سرپرستی سعیدی می‌گذرد. قرار است روز شنبه نشست هیات اجرایی برگزار شود و احتمالا در این نشست سعیدی به عنوان دبیرکل معرفی خواهد خواهد شد.

با توجه به اینکه کیکاووس سعیدی در مجمع انتخاباتی به عنوان خزانه‌دار معرفی شده بود، به دلیل معرفی‌اش برای دبیرکلی قرار است تا پایان هفته از خزانه‌داری کل کشور خزانه‌دار و ذی‌حساب معرفی شود. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول