اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری 3 نمایشگاه همزمان در زنجان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری سه نمایشگاه همزمان در زنجان خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب، مطبوعات و ناشران دیجیتال از 11 تا 16 آذر در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 3 نمایشگاه همزمان در زنجان

 ابراهیم قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برگزاری نمایشگاه کتاب استانی در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از 11 تا 16 آذر در زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور ناشرانی از نقاط مختلف کشور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون 250 ناشر برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در کنار برگزاری نمایشگاه کتاب، نمایشگاه ناشران دیجیتال نیز برگزار خواهد شد، افزود: این نمایشگاه یک نمایشگاه جدیدی است که نظیر آن کمتر برگزار شده است از همین رو پیش‌بینی می‌کنیم که استقبال از آن هم قابل توجه باشد.

قاسمی با بیان اینکه علاوه بر نمایشگاه ناشران دیجیتال، امسال هم همزمان با نمایشگاه کتاب، نمایشگاه مطبوعات هم برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه نیز با حضور رسانه‌های استانی از جمله خبرگزاری‌ها و نشریات مکتوب برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه کل فضای نمایشگاهی در نظر گرفته شده برای این سه نمایشگاه حدود 5 هزار و 550 متر مربع است، اضافه کرد: بیشترین غرفه‌ها مربوط به نمایشگاه کتاب است و نمایشگاه مطبوعات شامل حدود 25 تا 30 غرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه استانی کتاب زنجان چهارصدمین نمایشگاهی است که در کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: تقویم زمان‌بندی نمایشگاه با موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران هماهنگ شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه بازدید عموم از نمایشگاه کتاب آزاد است، افزود: در این نمایشگاه کتب تخصصی، علمی، دانشگاهی، مدارس، مذهبی، تاریخی، دینی، کمک آموزشی و ... ارائه خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه کتاب طی سنوات گذشته اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه تسهیل دسترسی مردم به منابع مختلف در حوزه کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه است.

وی تصریح کرد: طبق روال نمایشگاه‌های گذشته، از انتشاراتی‌های استان نیز در این نمایشگاه حضور داشته و آخرین کتب چاپ شده خود را عرضه و ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول