اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نیروگاه زباله‌سوز نوشهر در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق وعده استاندار مازندران، نیروگاه زباله‌سوز نوشهر در ایام دهه فجر امسال رسماً افتتاح می‌شود.

نیروگاه زباله‌سوز نوشهر در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، قاسم احمدی‌ لاشکی در جلسه شورای اداری شهرستان‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت که در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران در نوشهر، با اشاره به اینکه دانشجویان در شرایط اقتصادی کنونی به سختی شهریه خود را می‌پردازند، اظهار کرد: دانشگاه‌های مازندران باید بیشتر مورد توجه وزارت علوم قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه روزی که نماینده مجلس شدم یک دانشجوی دولتی در منطقه نداشتیم، افزود: امروز به لطف خداوند دانشکده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری غرب مازندران راه‌اندازی شد و آموزشکده فنی و حرفه‌ای در این منطقه سال سوم و پیام نور نیز چندین سال فعالیت خود را سپری می‌کنند که به زودی عملیات احداث ساختمان این دانشگاه با دستور وزیر علوم اجرایی خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان که صرفاً به یک مرکز ضمن خدمت تبدیل شده بود،‌ اکنون دارای تجهیزات بسیار خوبی شده و کارهای بزرگ‌تری نیز در آنجا اتفاق خواهد افتاد و بنابراین همه این موضوعات نشان از آن دارد که شهرهای نوشهر و چالوس و کلاردشت را نباید فقط به نام گردشگری بشناسیم بلکه شهرهای دانشگاهی هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر دارای منشأ اثر معنوی و مادی است، تصریح کرد: هر چند سال یک‌بار حضور مقام معظم رهبری در این دانشگاه، دارای برکات فراوانی برای منطقه است.

احمدی‌ لاشکی ادامه داد: مدتی قبل استادیوم ورزشی نوشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد که اعتبارات آن از محل سفر مقام معظم رهبری بود و ان‌شاالله تا چند ماه دیگر استادیوم ورزشی چالوس نیز افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق وعده استاندار مازندران، نیروگاه زباله‌سوز نوشهر در ایام دهه فجر امسال رسماً افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید و این کارهای بزرگی است که انجام می‌شود و همه از برکات سفر رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو طرح به مجلس آمد اما دو فوریتی آن رأی نیاورد ولی یک فوریتی آن رأی آورد که چگونه با مابه‌التفاوت قیمت بنزین برای کمک به مردم برخورد شود و یقیناً مجلس این کار را خواهد کرد.

وی درباره آخرین وضعیت بحث احداث و ایجاد دانشکده پیراپزشکی غرب مازندران، گفت: مصوبه شورای گسترش وزارت بهداشت در این زمینه اخذ شد و به‌زودی در یکی از شهرستان‌های نوشهر یا چالوس احداث خواهد شد.

انتهای پیام / 86019/ج/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول