اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

گازرسانی به کارگاه‎های سفال مجوزدار

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: اگر کارگاه‌های سفال مجوز داشته باشند، شرکت گاز برای گازرسانی اقدام می‌کند، در غیر این صورت باید حتما مجوز دریافت کنند.

گازرسانی به کارگاه‎های سفال مجوزدار

عبدالله فیاض امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص گازرسانی به کارگاه‌های سفال در لاله‌جین اظهار کرد: کارگاره‌ها در راستای درخواست گاز باید مجوز لازم را از نهادهای ذیربط دریافت کنند تا گازرسانی انجام شود.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های سفال غالباً با مشکل نداشتن موافقت از میراث فرهنگی و شهرداری مواجهند افزود: اگر کارگاه‌ها مجوز داشته باشند، شرکت گاز برای گازرسانی اقدام می‌کند، در غیر این صورت باید حتما مجوز دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: نهادهای ذی‌ربط به کسانی مجوز گازرسانی می‌دهند که قبلاً زیرساخت لازم را ایجاد کرده باشند.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های جدید نیز باید در شهرک صنعتی استقرار یابند تا گازرسانی به آنها انجام شود یادآور شد: شرکت گاز برای گازرسانی به نقاط فاقد گاز مشکلی ندارد، اما منطقه نباید مشکل فنی داشته باشد.

انتهای پیام/89003/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول