اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بسیج ضامن امنیت کشور است/ لزوم ترویج سیاست اخلاقی در جامعه

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از بسیج به عنوان ضامن امنیت کشور و انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: بسیج آرمانی است که بتواند جامعه را در همه عرصه‌ها مصون نگه دارد.

بسیج ضامن امنیت کشور است/ لزوم ترویج سیاست اخلاقی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار حسین معروفی صبح امروز در مجمع عالی بسیج استان گلستان در حسینیه ثارالله اظهار کرد: بسیج یک مجموعه نظامی نیست بلکه منظومه ای است که در همه عرصه‌ها نقش موثر و اثرگذار دارد.
وی ادامه داد: نقش موثر بسیج برای این است که بسیج جریان است، آرمان و فرهنگ است و این مولفه برگرفته از مکتب وحی، قرآن، ائمه اطهار (ع) است.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: هر کسی در چارچوب انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و قانون اساسی گام بردارد بسیجی است، هر کسی که تمامیت ارضی و آبروی ملت ایران را قبول دارد، بسیجی است.
معروفی با تاکید بر اینکه بسیج ضامن امنیت کشور است، افزود: بسیج صرفا در حوزه فیزیکی نیست بلکه در حوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حضور دارد.

* برخورداری از ولی فقیه شجاع و آگاه از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی است

وی بر لزوم ترویج سیاست اخلاقی در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر امروزه در کشور سیاست را اخلاقی و اخلاق را سیاسی کرده بودیم در کشور مشکل نداشتیم باید سیاست اخلاقی شود متاسفانه تحمل یکدیگر را نداریم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان برخورداری از ولی فقیه شجاع و آگاه را از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد با سیاست اخلاقی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به خرج داد مسئله‌ گرانی بنزین در کشور مدیریت شد.

معروفی گفت: بسیج به دنبال این است که در حوزه سیاست، سیاست را اخلاقی کند، بسیج حزب و گروه نیست بسیج و سپاه منزلگاه افراد نیست که خواسته‌های خودشان را بخواهند به آن گره بزنند بسیج فدای انقلاب می‌شود چراکه مولود انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج فدای مردم می‌شود برای اینکه مردمی است بسیج فدای ولایت می‌شود برای اینکه دستش در دست حق است بصیرت و آگاهی و به روز بودن بسیج از ویژگی‌های این شجره طیبه است.

* اخلاص در عمل شاکله طول عمر ۴۰ سالگی بسیج است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه اخلاص در عمل شاکله طول عمر 40 سالگی بسیج است، افزود: خدا را شاکریم که به زیبایی عمر ۴۰ ساله بسیج را می‌بینیم باید از این شجره طیبه محافظت کنیم.

معروفی با بیان اینکه بسیج بن‌بست‌شکن است، گفت: بسیج برگرفته از فرهنگ عاشوراست و در هر عرصه‌ای ورود کرده موفقیت‌های بیشماری را شاهد بودیم.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: امروز به برکت تفکر بسیج در حوزه دفاعی نظامی زبانزد هستیم که این مهم اقتدار بزرگ ملت ایران است.

* جوانان باید بازیگر اصلی باشند به آنها مشاوره دهیم/ رویکرد مجمع عالی بسیج موازی‌کاری با دولت نیست
معروفی هدف از مجمع عالی بسیج را جمع کردن نخبگان برای کمک به مسوولان و برطرف کردن سد موانع عنوان و تاکید کرد: استفاده از توانمندی مومنانه بسیج برای زدودن مشکلات یکی از شاخص‌هاست و باید به آن توجه شود.
وی با تاکید بر اینکه کمربند جبهه جوان باید محکم شود، گفت: جوانان باید بازیگر اصلی باشند به آنها مشاوره دهیم و از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده شود.
معروفی با تاکید بر اینکه رویکرد مجمع موازی‌کاری با دولت نیست، بیان کرد: باید از تجربیات مردم استفاده شود تا مشکلات را از میان برداریم.
انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول