اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کاتب: آنهایی که گفتند بعد از بنزین فقط 4 درصد گرانی داریم، به مجلس گزارش دهند

نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: امروز همانهایی که گفتند اگر بنزین 50 درصد گران شود افزایش قیمت کالاها به میزان 4 درصد خواهد شد، بیایند و به مجلس گزارش دهند.

کاتب: آنهایی که گفتند بعد از بنزین فقط 4 درصد  گرانی داریم، به مجلس گزارش دهند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه 4 آذر 98) پارلمان در جریان بررسی آثار افزایش قیمت بنزین بر قیمت کالاها و سایر خدمات اظهار داشت:‌ آنهایی که گزارشات کارشناسی به سران قوا دادند و سران این تصمیم را برای بنزین گرفته‌اند گفتند اگر 50 درصد بنزین گران شود 4 درصد افزایش قیمت کالا خواهیم داشت. حال همین‌ةا بیایند به مجلس گزارش دهد نه وزیر دادگستری و اقتصاد که بعد از گرانی بنزین باید گزاش عملکرد دهند.

وی افزود: مردم امروز می‌گویند ما هدفمندی نمی‌خواهیم اما مملکت را کنترل کنید.

نماینده مردم گرمسار در مجلس ادامه داد:‌ آقای رحمانی وزیر صمت می‌گوید ما هر روز 8 صبح جلسه لحظه‌ای برای کنترل بازار می‌گیریم. آقای رحمانی! اقتصاد دستوری نیست و ساختار خودش را دارد. به زور که نمی‌توانیم به وانت بار بگوییم پول بنزین را سه برابر بده اما قیمت را افزایش نده.

کاتب همچنین خاطرنشان کرد:‌ما باید در مقابل مطالبات ملت یک تصمیم بگیریم و اگر به دنبال کنترل قیمت‌ها هستیم باید سازوکار آن فراهم شود.

وی  در ادامه سخنانش بیان کرد: آنهایی که خدمات ارائه  می‌دهند باید بنزین سهمیه‌ای بگیرند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس همچنین یادآور شد:‌ یک سال از رونق تولید و نامگذاری آن گذشت. می‌گفتیم برای تولید کشور باید تصمیم بگیریم اما بر سر آن می‌زنیم. 

کاتب با تاکید بر اینکه باید با مردم صادق باشیم،‌گفت: ما مجلسی‌ها در تصمیم کارشناسی در افزایش قیمت بنزین نقشی نداشتیم اما حال باید ادامه آن را کنترل کنیم.

وی بر همین اساس اضافه کرد: در فصل بودجه متناسب با قانون هدفمندی یارانه‌ها باید تصمیم بگیریم.

نماینده مردم گرمسار در مجلس در همین زمینه افزود:کنترل قیمت بنزین‌ امروز سخت شده است و سیستم نظارتی در کنترل قیمت‌ها در شرایط سختی قرار دارد. لذا نیاز به کنترل و بازرسی جدی دارد. 

کاتب  در خاتمه گفت:‌ما در مجلس نباید اجازه دهیم تصمیمات خلق‌الساعه گرفته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول