اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عضو جدید شورای اصفهان: تعامل طرفینی می‌تواند فضای شهر را تغییر دهد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای پنجم با ترکیب یک‌دست از نظر فکری کار خودش را آغاز کرد و من به عنوان عضو علی‌البدل وارد این جمع شدم اما می‌توان با تعامل طرفینی فضایی به نفع مردم رقم زد.

عضو جدید شورای اصفهان: تعامل طرفینی می‌تواند فضای شهر را تغییر دهد

رضا امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امیدوارم با 14 سال سابقه فعالیت در مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر که هزینه‌های بسیاری از سوی مردم برای آنان پرداخت شده در جهت بهبود شرایط شهر فعالیت کنم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: این تجربیات متعلق به جریان خاصی نیست و در پشت میز انجمن شهر همه باید با در میان گذاشتن اشتراکات برای ارتقای سطح زندگی در شهر اصفهان تلاش کنند.

وی بیان کرد: دریافت نظرات مردم به عنوان مصرف‌کنندگان اصلی در شهر پشتوانه محکمی برای کارشناسی به اعضای شورا می‌دهد و از مردم تقاضا می‌کنم من را برای رساندن نظراتشان به گوش سایر اعضا یاری کنند.

امینی تأکید کرد: به دنبال همدلی با اعضای شورای شهر در جهت منافع مردم در عین ابراز علائق و نظرات سیاسی، مذهبی و اجتماعی هستم، شورای پنجم با ترکیب یک‌دست از نظر فکری کار خودش را آغاز کرد و من به عنوان عضو علی‌البدل وارد این جمع شدم اما می‌توان با تعامل طرفینی فضایی به نفع مردم رقم زد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: شرط خدمت در شورا دور بودن از فضای سیاسی است، اگر شورا به سمت مسائل حاشیه‌ای حرکت کند، سلائق سیاسی در تصمیم‌گیری‌ها اثرگذار خواهد شد؛ به دنبال آن هستم تا ضمن حفظ منافع مردم، انقلاب، نظام و خانواده‌های شهدا که خودم را عضوی از همین گروه می‌دانم به شهروندان خدمت کنیم.

انتهای پیام/63113/ص30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول