اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کمبود معلم در دبیرستان‌های لرستان/ 1200 معلم باید جذب شود

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: با توجه به شرایط فعلی در آینده برای جبران این کمبود‌ها بایستی حدود یک هزار و 200 نیروی جدید جذب کنیم البته بایستی جذب دبیر مرد و معلم ابتدایی در اولویت باشد.

کمبود معلم در دبیرستان‌های لرستان/ 1200 معلم باید جذب شود

خیرالله خیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به اینکه تمام کلاس‌های درس مدارس لرستان با حضور معلم برگزار می‌شود، اظهار داشت: با این وجود در بعضی از مناطق شاهد تراکم بالای دانش‌آموزان در کلاس‌های درس هستیم.

وی با بیان اینکه  هر کلاس درس به طور متوسط بایستی حداکثر 30 دانش‌آموز داشته باشد، افزود: این آمار در بعضی از مدارس استان حدود 35 نفر است.

معاون آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: در استان حدود 52 هزار و 815 ساعت آموزش، بیش از ظرفیت کاری معلمان لرستانی داریم که برای پوشش دادن این زمان آن را به صورت اضافه کار یا حق اضافه کار به بازنشتگان و نیروهای فعلی اختصاص داده‌ایم.

خیرایی با بیان اینکه در دبیرستان‌های استان با کمبود دبیر مرد روبرو هستیم، تصریح کرد: علاوه بر دبیر مرد در مقطع متوسطه در دبستان‌های استان نیز با کمبود نیرو مواجه هستیم.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی در آینده برای جبران این کمبود‌ها می‌توانیم حدود یک هزار و 200 نیروی جدید جذب کنیم البته بایستی جذب دبیر مرد و معلم ابتدایی در اولویت باشد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول