اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اجرای 100 برنامه هفته بسیج در نجف‌آباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت: بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن پاک‌ترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور درراه اهداف عالی ملت ایران جمع شده‌اند.

اجرای 100 برنامه هفته بسیج در نجف‌آباد

حجت‌الله صفرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نجف‌آباد اظهار دشات: عنوان بسیجی از زیباترین، جامع‌ترین، جذاب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین عناوین است که دربرگیرنده همه خوبی‌ها و زیبایی‌هاست.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد عملکرد مثبت و سازنده بسیج و بسیجی را درزمینه‌­های حفاظت از مرزهای فرهنگی و جغرافیایی، برخورد با دشمنان داخلی و خارجی مهم دانست و گفت: حضور به‌موقع درصحنه‌های کمک‌رسانی و خدمت‌رسانی به مردم و جریان ساز کشور در همه موضوعات خصوصاً موارد مغفول مانده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حرکت انقلاب اسلامی به سمت ایجاد حکومت جهانی حضرت حجت(عج) است و مقدمات آن تشکیل امت واحدۀ اسلامی هست و لحظه‌ به‌ لحظه که از عمر انقلاب می‌گذرد هندسه جغرافیایی و مرزهای انقلابی‌مان در حال جهانی شده است و محتوای انقلابمان فطرت بیدار ملت‌ها و دولت‌ها را متأثر کرده و در حال گرویدن به انقلاب اسلامی و الگو گیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند؛ بنابراین حجم تهدیدات و مخاصمات علیه کشورمان بیشتر گردیده است و از طرفی قدرت بازدارندگی کشورمان در حال تقویت است.

صفرپور خاطرنشان کرد: می‌طلبد که مسؤولان کشور از بسیج به‌عنوان مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد انقلابی کشور، بازوی قدرتمند نظام و پیش‌قراول در همه میدان‌های موردنیاز کشور و به‌عنوان سرمایه اجتماعی گران‌سنگ و کابوس و تهدید بزرگ برای مستکبران جهان؛ حمایت و پشتیبانی کننند تا امکان توسعه فرهنگ بسیجی که دربرگیرنده فرهنگ غنی اسلام، فرهنگ فتوت و غیرت و مردانگی، فرهنگ قرآن و عزت، فرهنگ ولایت، مرجعیت و تقلید، فرهنگ مبارزه با فرهنگ منحط غربی، فرهنگ لعن و نفرین و تقابل با استکبار، فرهنگ علم و عرفان و اخلاص و مردم‌داری و مردم یاری است در بدنه اجتماعی و اداری کشور بیشتر شود تا ضمن کمک به تقویت ساختار درونی نظام، مقدمات شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی را فراهم کند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد  در پایان گفت: برنامه‌های هفته بسیج سال98 در شهرستان نجف‌آباد باهدف تجدیدعهد و پیمان با آرمان‌های امام راحل و تدابیر امام خامنه‌ای، تقویت روحیه امیدواری در مردم و تبیین کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشر و توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی و خدمت‌رسانی به مردم  و روشنگری ابعاد و عمق فتنه98 در قالب 100 عنوان برنامه در بیش از 465 رده مقاومت بسیج در حال برگزاری است.

انتهای پیام/63109/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول