اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بی‌تدبیری برخی از مسؤولین عامل بروز مشکلات

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به وجود مدیران توانمند بین مسؤولین کشور گفت: نمی‌خواهیم خودزنی کنیم اما بخشی از مشکلات ایجادشده در روزهای اخیر به دلیل بی‌تدبیری بعضی از متولیان بود.

بی‌تدبیری برخی از مسؤولین عامل بروز مشکلات

به گزارش خبرگزاری فارس از کوچصفهان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه شورای اداری بخش کوچصفهان با اشاره به روایتی از امام علی (ع) مبنی بر اینکه شخص اهل مبارزه و جهاد همیشه بیدار است، اظهار کرد: اکنون فرمایش امیرالمؤمنین علی (ع) در تمام لایه‌های زندگی به‌ویژه فرهنگ، اقتصاد و سیاست جامعه ساری و جاری است.

وی با اشاره به فضای ایجادشده مربوط به افزایش نرخ بنزین در کشور افزود: دشمن شبیخون خطرناکی را تدارک دیده بود و بیداری مردم آن را خنثی و در نطفه خفه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن در بخش تخریب فرهنگی جامعه فعال است، گفت: می‌طلبد در بخش فرهنگی جامعه با هوشیاری کارکنیم و برنامه‌های مدونی در بخش فرهنگی طرح‌ریزی شود.

فلاحتی با اشاره به تقابل تمام کفر در برابر جمهوری اسلامی به‌ویژه در عرصه اقتصاد، فرهنگ و سیاست بیان کرد: دشمن بیشترین بودجه را برای مقابله با نظام اسلامی اختصاص داده است.

وی با اشاره به وجود مدیران توانمند بین مسؤولین کشور افزود: نمی‌خواهیم خودزنی کنیم اما بخشی از مشکلات ایجادشده در روزهای اخیر به دلیل بی‌تدبیری بعضی از متولیان بود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به دشمنی آمریکا در مقابل ملت ایران اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور کنونی آمریکا از عقل حداقلی برخوردار نیست و تاکنون ترامپ ۲۰ هزار دروغ به مردم آمریکا گفته است.

فلاحتی، همدلی و هماهنگی بین متولیان در انجام امور را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: وفاق بین مسؤولین، کارساز است، بسیاری از کاغذبازی‌ها را از بین برده و موجب رشد هر منطقه‌ای می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش نرخ بنزین موجب نگرانی مردم شده است، بیان کرد: نظارت جدی در کنترل قیمت‌ها توسط مولیان امر مهم است و موجب آرامش افکار جامعه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم برای تقویت نظام در انتخابات را از همه متولیان می‌خواهیم.

فلاحتی با تأکید بر جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی گفت: هجوم بی‌رویه برای ویلا سازی از مشکلات گیلان است و باید برای جلوگیری از اراضی کشاورزی تعجیل کرد.

وی، خواستار تقویت جوانان کارآفرین در جامعه شد و افزود: در نظام اسلامی این مسؤولین هستند که باید به دنبال جوانان بروند و امور را برای آن‌ها تسهیل کنند.

۸۰ درصد راه روستایی کوچصفهان آسفالت شد

بخشدار کوچصفهان نیز در این جلسه با اشاره به جمعیت ۴۶ هزار و ۷۵۳ هزار نفری این بخش اظهار کرد: کوچصفهان یکی از بخش‌های پنجگانه شهرستان رشت است.

حبیب‌الله اخینه با بیان اینکه ۴۰ روستا در بخش کوچصفهان وجود دارد، گفت: ۸۰ درصد راه روستایی کوچصفهان آسفالت شده ضمن اینکه صد درصد روستاهای کوچصفهان گازرسانی شده است.

وی، خواستار اتصال خط انتقال آب شرب سنگر به کوچصفهان شد و افزود: می‌طلبد آب شرب کوچصفهان به‌ویژه در روستاهای این بخش به‌طورجدی پیگیری شود.

به گزارش فارس، دیدار با خانواده شهید عباس قنبری، بازدید از احداث پروژه چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن کوچصفهان و بازدید از شرکت نساجی پرتو از دیگر برنامه‌های نماینده ولی‌فقیه در گیلان در سفر یک‌روزه به کوچصفهان بود.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول