اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آمادگی بسیج در کنار نیروهای امنیتی موجب حفظ آرامش کشور است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به آمادگی بسیج در همه صحنه‌های انقلاب گفت: آمادگی بسیج در کنار نیروهای امنیتی موجب حفظ آرامش کشور است.

آمادگی بسیج در کنار نیروهای امنیتی موجب حفظ آرامش کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در مراسم دیدار فرمانده سپاه و بسیجیان استان زنجان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد،  با تبریک چهل سالگی بسیج اظهار کرد: اکنون بسیج در جایگاه شایسته انتظارات به ویژه از منظر مقام معظم رهبری قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه چهل سال پیش هدف امام راحل تشکیل بسیج مستضعفان جهان اسلام بوده است، بیان کرد: خروجی این اقدام امام (ره) مقاومت امروز جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه بسیج ایران امروز به سایر کشورهای اسلامی نیز صادر شده است، ادامه داد: آنچه که انقلاب ما به آن تکیه می‌کند و تکیه‌گاه تحقق اهداف انقلاب اسلامی بوده نیروی بسیج است.

آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی بسیج را محور انقلاب خواند و افزود: بسیج جزئی از زندگی بوده که باید سازماندهی، آموزش و بازآموزی داشته باشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به تلاش دشمن برای آسیب وارد کردن به نظام بیان کرد: آمادگی بسیج موجب بر هم خوردن برنامه دشمنان شده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمنان در سال‌جاری با اغتشاشات پیش‌بینی شده آمادگی براندازی نظام و انقلاب را داشتند، گفت: با نگاهی به جنایات روی داده می‌توان دید برنامه این گروه‌ها آسیب وارد کردن به اموال عمومی و خصوصی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه این بار دشمن حساب شده‌تر وارد شده بود، گفت: این موارد خود می‌تواند عاملی برای هوشیاری مردم باشد.

وی با بیان اینکه هزینه تخریب دشمنان در اغتشاشات از جیب مردم می‌رود، گفت: تاکنون دشمن اینچنین اعتراف نکرده بود که برای ایجاد اغتشاشات به مخالفان نظام آموزش داده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه آمادگی بسیج در کنار نیروهای امنیتی موجب حفظ آرامش در زنجان بوده است و هر جا خطری نظام را تهدید کند سینه بسیج سپر بلای انقلاب است، ادامه داد: هیچ تشویقی برای بسیج بهتر از تایید مقام معظم رهبری نیست.

 

اجرای 160 عنوان برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این دیدار با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: چهل سالگی بسیج به معنی چهل سال ایثار، شهادت، مقاومت و فداکاری این قشر است. 

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب در مورد اینکه «بسیج مکتب عشق است» بیان کرد: بسیج در سرزمین ولایت رشد کرده و ثمر داده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان همانگونه که دیروز در همه صحنه‌ها آماده بودند امروز آماده‌تر هستند، ادامه داد: امروز بسیج گوش به فرمان ولی فقیه و آماده خدمت است.

سردار کرمی با اشاره به فعالیت بسیج در زمینه خدمت‌رسانی به مردم در حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله عنوان کرد: گروه‌های جهادی در طول سال آماده کمک به مردم بوده و در راستای محرومیت‌زدایی گام‌های موثری برمی‌دارند.

سردار کرمی با اشاره به فعالیت ورزشکاران بسیجی توانمند در استان زنجان بیان کرد: 50 سالن ورزشی امروز در اختیار جوانان، ورزشکار و قهرمان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در همه عرصه‌ها بسیجیان پیشتاز بوده و هستند، تصریح کرد: در هفته بسیج 160 عنوان با بیش از 2 هزار و 100 برنامه توسط پایگاه‌های بسیج در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 80 پروژه محرومیت‌زدایی نیز در هفته بسیج افتتاح می‌شود، ادامه داد: تلاش می‌شود تا پایان سال 500 طرح محرومیت‌زدایی در زنجان اجرایی شود که از این تعداد 269 پروژه در دست اجرا است.

 

مردمی بودن یکی از ویژگی‌های سپاه است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به لزوم تفکر در پایه‌ها و مبانی بسیج اظهار کرد: این پایه نشان دهنده حضور بسیج در میدان عشق و عشق بازی است.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی با بیان اینکه بسیجی در مرحله عشق بازی با احدیت است، بیان کرد: بسیج عاشقانه در این راستا گام برداشته است.

وی با بیان اینکه عشق و ارادت بسیج به خداوند را نمی‌توان از بسیج حذف کنیم، گفت: اگر این عشق حذف شود، چیزی از آن باقی نمی‌ماند چرا که در این عرصه مادیات، جایگاه و امور دیگر اهمیت ندارد.

بیگدلی با بیان اینکه آنچه بسیج را نگه داشته نقطه اتصال این قشر با خداوند است، ادامه داد: با این اتصال بسیج در نظام جمهوری اسلامی نقش‌آفرین است.

انتهای پیام/73009/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول