اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کاهش فشارهای ناشی از افزایش قمیت بنزین نیازمند همفکری قوا است

نماینده مردم فریدن در گفت: ممکن است دولت و مجلس طی نشست مشترکی با همفکری اقدام به اصلاح طرح افزایش قیمت بنزین کنند.

کاهش فشارهای ناشی از افزایش قمیت بنزین نیازمند همفکری قوا است

اکبر ترکی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: احتمالا با اجرای طرح افزایش قیمت بنزین و جلوتر رفتن طرح و آرام شدن وضعیت، در اعداد و ارقام اعلام شده این طرح تغییراتی حاصل شود و ممکن است بشود طرح را اصلاح کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که یعنی مجلس پیشنهاد اصلاح طرح افزایش قیمت بنزین را مطرح خواهد کرد، گفت: بله، به هر حال اصلاح این اعداد و ارقام طرح هم چیزی است که در ذهن هم نمایندگان و هم مردم و دیگر کارشناسان وجود دارد و ممکن است چنین بحثی هم وجود داشته باشد. 

ترکی ادامه داد: در آینده ممکن است مجلس طرحی را برای اصلاح طرح دولت در افزایش قیمت بنزین ارائه کند،‌ اما احتمالا زمان‌بر باشد، چرا که باید جامعه آرام‌تر شود تا با تأمل بیشتری نسبت به اصلاح این طرح مبادرت شود.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در همین زمینه گفت: ممکن است دولت و مجلس طی نشست مشترکی با همفکری اقدام به اصلاح طرح مزبور کنند، اما اکنون این پیشنهاد به صورت خام است.

وی یادآور شد: از آنجا که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این مسئله به یک جایی رسیده است، لذا باید با هماهنگی صورت گیرد، یا باید مجلسی‌ها دولتی‌ها را قانع کنند یا در سران قوا این موضوع را مطرح کنند و در واقع نسبت به شیوه اجرای آن بحث شود.

ترکی در ادامه عنوان کرد: در اصل موضوع (اجرای طرح افزایش قیمت بنزین)، بحثی وجود ندارد، اما در شیوه اجرا و اعداد و رقم و همچنین کم و زیاد آن ممکن است تغییراتی حاصل شود. 

و ی در خاتمه در پاسخ به این سؤال که آیا دولت در خصوص اصلاح یا تغییر اعداد تاکنون به مجلس چیزی را اعلام نکرده است، گفت:‌ خیر، اصلا تاکنون دولت حرفی در این خصوص نزده، اما مجلس این را در نظر دارد و در ذهن افراد مختلف و نمایندگان هست؛ هر چند ممکن است در بدنه دولت این فکر وجود داشته باشد اما تاکنون رسما این مسئله مطرح نشده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول