اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اپراتور آمریکایی هک شدن کاربرانش را تایید کرد

به دنبال حملات هکری به ده ها سایت آمریکایی، حالا اپراتور تی موبایل هم تایید کرده که هکرها موفق به دسترسی به داده های خصوصی کاربران خدمات پیش پرداخته این شرکت شده اند.

اپراتور آمریکایی هک شدن کاربرانش را تایید کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، تی موبایل حمله موفق هکری به مشتریان خود را تایید کرده و افزوده این سرقت داده های دیجیتال محدود به مشترکان خدمات تی موبایل در آمریکا نبوده و در برخی کشورهای اروپایی نیز رخ داده است.

تی موبایل به منظور اطلاع رسانی به کاربران و مشترکان خدمات خود در آمریکا برای افراد سانحه دیده پیامک هایی را ارسال کرده است. با کلیک بر روی لینک موجود در پیامک یادشده کاربران به صفحه ای هدایت می شوند که در آن نوشته شده: گروه امنیت سایبری ما دسترسی غیرمجاز و مشکوک به برخی اطلاعات حساب های کاربری خدمات پیش پرداخته را کشف و مسدود کرده است.

 

از جمله اطلاعاتی که به دست هکرها افتاده عبارتند از نام و نام خانوادگی مشترکان، آدرس، شماره تلفن، تعداد حساب های کاربری و اطلاعاتی در مورد طرح های مورد استفاده آنها. تی موبایل مدعی است که هیچ یک از اطلاعات مالی کاربران مانند شماره های کارت اعتباری، شماره های تامین اجتماعی و کلمات عبور افراد افشا نشده است.

تی موبایل افزوده که موضوع را به مقامات مربوطه اطلاع داده و از روش های امنیتی جدیدی به منظور حفاظت از داده های خصوصی مشترکان خود بهره گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول