اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دفع حملات تروریست‌های جبهه النصره به ارتش سوریه در غرب حلب

عناصر تروریستی جبهه النصره به مواضع ارتش سوریه در محورهای «پژوهش‌های علمی» و «الراشدین» در غرب حلب حمله کردند، که این حملات دفع شد.

دفع حملات تروریست‌های جبهه النصره به ارتش سوریه در غرب حلب

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حملات زمینی و خمپاره‌ای گروه تروریستی «جبهه النصره» در حلب واقع در شمال سوریه همچنان ادامه دارد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که عناصر النصره در غرب شهر حلب به مواضع ارتش سوریه حمله کردند.

خبرنگار المیادین از حلب گزارش داد که این حملات به محورهای «پژوهش‌های علمی» و «الراشدین» در غرب حلب صورت گرفته که ارتش سوریه این حملات را دفع کرده است.

عناصر النصره علاوه بر عملیات زمینی، شماری از محله‌های حلب از حمله «الاعظمیه» و «صلاح الدین» را هدف حملات خمپاره‌ای و راکتی خود قرار دادند.

در جریان حملات تروریست‌ها، هفت غیر نظامی سوری کشته و 30 نفر نیز زخمی شدند.

ارتش سوریه نیز در واکنش به این حملات، مواضع عناصر النصره را در محور منطقه الراشدین بمباران کرد.

در کنار حملات النصره، عناصر تروریستی وابسته به ترکیه موسوم به «ارتش آزاد سوریه» به تجاوزات خود علیه مردم سوریه ادامه می‌دهند.

وزارت خارجه سوریه نیز شامگاه گذشته با انتشار بیانیه‌ای، «تجاوزات جنایتکارانه نیروهای ترکیه اشغالگر علیه مردم سوریه» را محکوم کرد.

آخرین حملات ترکیه، حملات هوایی این کشور به شهر «تل ابیض» واقع در شمال استان رقه (شمال سوریه) بود که در پی آن، پنج غیر نظامی کشته و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در همین ارتباط، ترکیه از روسیه خواست که عناصر تروریستی «پ.ک.ک» (حزب کارگران کردستان) را از اطراف منطقه «تل تمر» خارج کند تا بر اساس توافق سوچی، بر مسیر بین‌المللی «M-4» را به دست گیرد.

المیادین اما گزارش داد که روسیه این درخواست ترکیه را رد کرد. تل تمر، نقطه ارتباطی مهمی است؛ زیرا مسیر «M-4» از آن عبور می‌کند. این مسیر، ترکیه را به عراق، سوریه و ساحل دریای مدیترانه وصل می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول