اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| بررسی مشکلات مجموعه گردشگری سرخه یک روز پس از انتشار گزارش فارس

نشست بررسی مشکلات مجموعه گردشگری سرخه یک روز پس از انتشار گزارش فارس برگزار شد و معاون استاندار سمنان در آن از مدیران خواست تا برای اجرای این طرح همکاری کنند.

فارس من| بررسی مشکلات مجموعه گردشگری سرخه یک روز پس از انتشار گزارش فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جلسه بررسی مشکلات بزرگ‌ترین مجتمع گردشگری استان سمنان در شهرستان سرخه پیش از ظهر امروز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان برگزار شد.

خبرگزاری فارس روز گذشته در گزارشی با عنوان «بخت مجموعه گردشگری سرخه کِی باز می‌شود؟» به بررسی مشکلات این پروژه که دارای مصوبه سفر استانی دولت است، پرداخته بود.

منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در این نشست اظهار کرد: با دستور رئیس‌جمهوری، این پروژه مهم به استان سمنان اختصاص داده شده است که همه مردم ایران از آن منتفع می‌شوند و باید برای انجام پروژه همکاری لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط، استعلام‌ها در خصوص پروژه را سریعاً پاسخ دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: احداث بزرگ‌ترین پروژه گردشگری استان سمنان در شهرستان سرخه از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهوری در آذرماه سال ۹۷ به تصویب رسید.

فخری بیان کرد: در راستای اجرای بخشی از پروژه گردشگری، فرهنگی و خدماتی شهرستان سرخه، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز برآورد شده است و پیش‌بینی می‌شود تا تکمیل نهایی پروژه، بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز باشد.

وی تصریح کرد: مجتمع فرهنگی، تفریحی و خدماتی گردشگری شهرستان سرخه در زمینی به مساحت ۲۴ هزار مترمربع و با زیربنایی معادل ۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: این پروژه شامل مجتمع فرهنگی و گردشگری و مجتمع‌های خدمات رفاهی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی با عنوان «40 میلیارد بودجه دولتی برای مجموعه گردشگری سرخه چه شد؟» مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول