اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه بیش از 60 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته دارد

دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه گفت: 60 هزار و 773 ورزشکار سازمان‌یافته در استان در قالب هیأت‌های ورزشی از ابتدایی سال‌جاری تا پایان آبان‌ماه ثبت شده است.

کرمانشاه بیش از 60 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته دارد

وحید خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از ثبت 60 هزار و 773 ورزشکار سازمان‌یافته در استان در قالب هیأت‌های ورزشی از ابتدایی سال‌جاری تا پایان آبان‌ماه خبر داد.

دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه اظهار داشت: هیأت فوتبال با مجموع 11 هزار و 168 ورزشکار سازمان یافته اول، ژیمناستیک با 7 هزار و 804 ورزشکار دوم و تکواندو با 4 هزار و 935 ورزشکار در جایگاه سوم به‌عنوان پرمخاطب‌ترین رشته‌های ورزشی استان شناخته شده‌اند.

وی ادامه داد: در بین بانوان، ابتدا ژیمناستیک با دارا بودن 3 هزار و 962 ورزشکار و بعد ورزش‌های همگانی با 2 هزار و 381 و سپس کاراته با آمار 2 هزار و 335 ورزشکار در جایگاه اول تا سوم ورزشکاران پرمخاطب قرار دارد.

خسروی یادآور شد: در بین آقایان، فوتبال با دارا بودن 10 هزار و 442 ورزشکار به‌عنوان پرمخاطب‌ترین، کشتی با دارا بودن 4 هزار و 326 و ژیمناستیک با دارا بودن 3 هزار و 842 ورزشکار به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم را از آن خود کرده‌اند.

وی با اشاره به جهش‌های صورت گرفته در آمار ورزشکاران سازمان یافته، خاطرنشان کرد: در بین هیأت سه‌گانه استان با ارتقای 300‌درصدی به‌عنوان بیشترین رشد در بین تعداد ورزشکاران سازمان یافته به عدد 467 ورزشکار دست یافته است.

دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به سپری شدن فصل تابستان به‌عنوان اصلی‌ترین فرصت جذب استعدادهای ورزشی به ورزش، آمار ورزشکاران سازمان یافته در پایان آبان‌ماه می‌تواند بهترین فرصت برای ارزیابی و ارتقای فعالیت هیأت‌های ورزشی باشد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول