اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

20 جایگاه عرضه سوخت آسیب دید/ افزایش 30 درصدی تقاضای بنزین در دو روز

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت استان اصفهان گفت: تعداد 20 جایگاه در سطح استان اصفهان آسیب‌دیده که از این تعداد 17 مورد در شهر اصفهان، دو جایگاه در نجف‌آباد و یک مورد در شهر بهارستان است.

20 جایگاه عرضه سوخت آسیب دید/ افزایش 30 درصدی تقاضای بنزین در دو روز

پیمان کامران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تعداد 20 جایگاه در سطح استان اصفهان آسیب‌دیده که از این تعداد 17 مورد در شهر اصفهان، دو جایگاه در نجف‌آباد و یک مورد در شهر بهارستان است.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت استان اصفهان ادامه داد: در نتیجه این اغتشاشات بین 8 تا 10 میلیارد تومان خسارت به جایگاه‌ها وارد شده، بیشتر جایگاه‌های سوخت بیمه هستند و قرار شده تا شرکت‌های بیمه‌ این خسارت را پرداخت کنند اما تاکنون واریزی انجام نشده است.

وی عنوان کرد: 9 جایگاه عرضه سوخت که خسارات جزئی دیده بودند با هزینه شخصی به مدار توزیع بازگشتند و دو جایگاه نیز تا فردا وارد مدار می‌شوند اما 9 جایگاه خسارت زیادی دیده‌اند و هنوز منتظر پرداخت خسارت از سوی شرکت بیمه هستند.

آتش‌زدن جایگاه شایعه بود

کامران با رد شایعه آتش گرفتن جایگاه‌های سوخت تأکید کرد: ایمنی جایگاه‌های عرضه سوخت بسیار بالاست و هیچ جایگاه سوختی آتش نگرفته، خسارات ناشی از تخریب است و آتش‌سوزی محدود به دفتر جایگاه ناشی از سوزاندن اسناد و مدارک کاغذی بوده است.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت استان اصفهان در تشریح دلایل تشکیل صف‌های طولانی در جایگاه‌ها تصریح کرد: این شرایط ناشی از عوامل متعدد است، حدود 10 درصد جایگاه‌های عرضه سوخت از مدار خارج شده بودند و از سوی دیگر به دلیل راه‌بندان‌های ایجاد شده توزیع سوخت در ابتدا با تأخیر انجام می‌شد.

افزایش 15 تا 30 درصدی تقاضای بنزین

وی با اشاره به نقش بار روانی حاکم بر جامعه در تشکیل این صف‌ها اضافه کرد: امروز و روز گذشته شاهد رشد 15 تا 30 درصدی حجم عرضه بنزین در مناطق مختلف استان اصفهان نسبت به هفته قبل هستیم که نشان‌دهنده افزایش تقاضا از سوی مردم است.

کامران خاطرنشان کرد: تمامی جایگاه‌های سطح استان اصفهان متعلق به بخش خصوصی است و هیچ جایگاه دولتی در استان اصفهان نداریم و نتیجه خسارات وارده در ابتدا هدر رفتن وقت مردم و پس از آن زیان به سرمایه‌گذاران حوزه جایگاه‌داری است.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت استان اصفهان افزود: به دلیل همین خسارات تا مدتی نمی‌توانیم از برخی جایگاه‌ها بهره‌برداری کنیم که منجر بیکاری موقت کارکنان این جایگاه‌ها می‌شود در حالی که این کارکنان هیچ نقشی در اعتراضات اخیر نداشته‌اند.

انتهای پیام/63113/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول