اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

نمایشگاه خانه مدرن در زاهدان گشایش یافت

نمایشگاه خانه مدرن با حضور مسوولان، در زاهدان گشایش یافت.

نمایشگاه خانه مدرن در زاهدان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، نمایشگاه خانه مدرن با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسؤولان در زاهدان گشایش یافت.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در آیین آغاز به کار نمایشگاه خانه مدرن گفت: این نمایشگاه دارای ۱۲۰ غرفه می باشد و در سالنی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع ایجاد گردیده است.

نادر میرشکار افزود: در نمایشگاه خانه مدرن کالاهایی از جمله لوازم خانگی، فرش، مبلمان، دکوراسیون منزل، مبلمان اداری به نمایش گذاشته شده، و تولیدکنندگان استانهای مختلف کشور از جمله خراسان رضوی، مرکزی،اصفهان، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان کالاهای خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.

وی افزود: ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و از تاریخ  ۲۸ آبان لغایت ۲ آذر به مدت پنج روز در محل سایت جدید نمایشگاهها واقع در جاده گوربند نرسیده به مجتمع براسان است.

میرشکار تصریح کرد: بازدید کنندگان در صورتی که از نمایشگاه کالایی را خرید نمایند ، می بایست حتما از محل صدور فاکتور در نمایشگاه فاکتور ممهور به مهر مجری برگزاری نمایشگاه دریافت نمایند تا در صورتی که از قیمت و کیفیت کالا شکایت داشته باشند قابلیت بررسی از طریق بازرسان را داشته باشد.

انتهای پیام /3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول