اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

خط‌دهی منافقین به اخلالگران در نظم کشور/ به اغتشاشگران اجازه ایجاد ناامنی نمی‌دهیم

فرمانده انتظامی استان البرز با تأکید بر اینکه به اغتشاشگران اجازه ایجاد ناامنی نمی‌دهیم، گفت: بررسی‌های ما حاکی از خط‌دهی سازمان‌های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده تحرکات و اغتشاشات اخیر است.

خط‌دهی منافقین به اخلالگران در نظم کشور/ به اغتشاشگران اجازه ایجاد ناامنی نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار عباسعلی محمدیان با بیان اینکه در پی افزایش قیمت بنزین در کشور، اعتراضاتی در خصوص این موضوع در شهرهای مختلف استان صورت گرفت، اظهار داشت: با توجه به اینکه پلیس اعتراض را حق مردم می‌داند، با نظارت نیروها، مطالبات شهروندان به صورت مسالمت‌آمیز در حال پیگیری بود که تعدادی از وطن‌فروشان و اجیرشدگان دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی با جهت‌دهی به مطالبات مردمی آن‌ها را به سمت اغتشاش و تخریب اموال عمومی کشاندند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه به همت نیروهای انتظامی و امنیتی و هوشیاری و بصیرت مردم، امنیت به خیابان‌های شهرهای استان البرز بازگشته است، افزود: به اغتشاشگران و فرصت‌طلبان اجازه اخلال و ناامنی در استان را نخواهیم داد؛ خادمان مردم در نیروی انتظامی در کنار آن‌ها و در خدمت امنیت شهروندان هستند و کسانی که با گریز از قانون قصد اخلال، بی‌نظمی و صدمه به اموال دولتی و مردم را دارند بدانند که براساس قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: به مردم استان البرز تأکید می‌کنم صف خود را از صف معدود افرادی که به دنبال اخلال و بی‌نظمی در شهرها هستند جدا کنند چرا که نیروهای انقلابی اجازه نخواهند داد روند آرامش و امنیت بسیار خوبی که امروز در کشور حاکم است با اغتشاش عده محدودی از فرصت‌طلبان دچار اخلال شود و عده‌ای از این فضا سواستفاده کنند و به چپاول اموال مردم بپردازند.

فرمانده انتظامی استان البرز اذعان کرد: در روزهای اخیر به همت تمام نیروهای امنیتی در استان البرز تعداد زیادی از اغتشاشگران که اقدام به تخریب اموال عمومی و شخصی کرده بودند دستگیر شدند که بررسی‌های ما در این زمینه حاکی از خط‌دهی سازمان‌های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است.

محمدیان در پایان سخنان خود با اعلام اینکه تعدادی از عوامل اغتشاشگر نیز شناسایی شده اند و دستگیری آن ها در حال اقدام است، اظهار کرد: مردم عزیز و انقلابی استان البرز هرگونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات خود را مبنی بر اخلال و بی‌نظمی به پلیس گزارش دهند و مطمئن باشند که به صورت جدی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/س/ح
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول