اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه جای امنی برای اغتشاشگران نیست/ راه شهید «ایرج جواهری» ادامه دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این دیار دلیرمردانی مانند «شهید جواهری» و افراد دیگری مانند او را داریم که اجازه هرگونه حرکت را از اغتشاشگران و اراذل و اوباش می‌گیرند.

کرمانشاه جای امنی برای اغتشاشگران نیست/ راه شهید «ایرج جواهری» ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان در سفر به شهرستان صحنه و دیدار با خانواده شهید «ایرج جواهری»، اظهار داشت: راه این شهید پرافتخار ادامه پیدا کرده و همرزمانش اجازه نمی‌دهند خون این عزیز سفر کرده به عرش که در راستای امنیت ریخته شده، هدر برود.

وی با بیان اینکه شهید جواهری در زمره بهترین و کارآمدترین نیروهای پلیس قرار داشت و در سال‌های متمادی خدمتش منشاء خدمات بسیاری بود، افزود: خوشنامی، کردار درست، کمک به همکاران و وظیفه‌شناسی جزو مهمترین خصایص وی به شمار می‌رود که همکارانش به آن‌ها اذعان داشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز پلیس کرمانشاه مفتخر به داشتن افسرانی شجاع، کارآمد و با بصیرت مانند شهید جواهری است که موقعیت‌شناسی آن‌ها در مواقع حساس سبب شده تا دشمنان و مخلان نظم و امنیت عمومی از رسیدن به اهدافشان بازمانند.

وی افزود: اگر امروز ادعا می کنیم که کرمانشاه یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، سخنی به گزافه نگفته‌ایم، چرا که در این دیار دلیرمردانی مانند جواهری و افراد دیگری مانند او را داریم که اجازه هرگونه حرکت را از اغتشاشگران و اراذل و اوباش می‌گیرند.

سردار جاویدان با بیان اینکه رخت شهادت برازنده و زینده شهید جواهری است، گفت: هر کسی لیاقت پوشیدن آن را پیدا نمی‌کند، اما امروز این همکار عزیزمان با به جا گذاشتن نامی نیک از خود و با پوشیدن این لباس زیبا در جوار رحمت پروردگار آرام گرفته است.

* شهید «جواهری» سند فداکاری‌های پلیس برای تامین امنیت جامعه است

 استاندار کرمانشاه نیز در ادامه این دیدار با تمجید از فداکاری کارکنان پلیس، گفت: ایثار و از خودگذشتگی ماموران انتظامی قابل ستایش است و بخش اعظمی از امنیت جامعه را به خوبی تامین کرده‌اند.

هوشنگ بازوند اظهار داشت: این شهید والامقام سند مظلومیت کارکنان جان برکف پلیس و فداکاری و رشادت آن‌ها در صحنه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: پلیس در سال‌های اخیر به خوبی توانسته وظیفه‌اش را که حفظ نظم و امنیت جامعه است به خوبی انجام دهد و در این راه خطیر نیز همواره شهدای عزیزی را تقدیم کرده است.

بازوند تصریح کرد: آخرین شهید ناجا که در راه حفظ نظم و امنیت جامعه، جان پاکش را فدا کرد شهید جواهری بود تا به دشمنان این مرز و بوم بفهماند با وجود دلاورمردانی چون او، راهی برای نفوذ دشمنان در این آب و خاک وجود ندارد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خدمت پلیس به مردم در راه رضای خدا و از سر وظیفه‌مندی کارکنان متعهد این نیرو است، افزود: نیروی انتظامی همواره با حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از امنیت ملی در طول 40 سال پیروزی انقلاب بسیار خوش درخشیده است.

وی همچنین با تسلیت شهادت سرگرد جواهری از شهدای نیروی انتظامی، گفت: وی نمونه بارزی از دلاورمردی کارکنان پلیس است که برای امنیت جامعه و آسایش مردم جان پاک خود را فدا کرد.

بازوند در پایان، گفت: اغتشاشگران هم بدانند همرزمان شهید جواهری راه پرافتخار و سعادت ایشان را با قدرت ادامه داد و به آن‌ها اجازه کوچکترین بی‌نظمی نخواهند داد.

گفتنی است، سرگرد شهید «ایرج جواهری» روز شنبه، 25 آبان‌ماه در جریان حمله اغتشاشگران به کلانتری 24 الهیه شهر کرمانشاه بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید جواهری صبح روز گذشته با حضور هزاران نفر از مردم کرمانشاه در مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی این شهر برگزار و سپس در گلزار شهدای صحنه به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول