اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ائمه جمعه باید در راستای خواسته‌های مردم و کمک به آنها تلاش کنند

رئیس ستاد نماز جمعه خراسان رضوی گفت: قطعا وظیفه امام جمعه بیان مطالبات به حق مردم است ولی زمان و مکان باید سنجیده شود، نباید به گونه‌ای بیان شود که سبب بهره وری دشمن شود.

ائمه جمعه باید در راستای خواسته‌های مردم و کمک به آنها تلاش کنند

حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص چگونگی انتخاب موضوع بیان مطالبات مردم در نماز جمعه گفت: مردم همیشه مطالبات خودشان را بیان می‌کنند، نمایندگان مردم نیز قبل از خطبه‌های نماز جمعه این مطالبات مردمی را اعلام می‌کنند، ضمن اینکه خود امام جمعه نیز رابط بین مردم و مسؤولان است.

رئیس ستاد نماز جمعه خراسان رضوی ادامه داد: قطعا وظیفه امام جمعه بیان مطالبات به حق مردم است ولی باید زمان و مکان سنجیده شود، نباید موضوعات به گونه‌ای مورد مطالبه قرار گیرد که سبب بهره‌وری دشمن شود.

وی افزود: ائمه جمعه باید در راستای خواسته‌های مردم و کمک به آنها تلاش کنند، اگر مردم می‌خواهند مطالباتشان را به امام جمعه برسانند، خوشبختانه ائمه جمعه بین مردم حضور دارند و معمولا نماز جماعت دارند و دفتر آنها نیز به روی همه اقشار جامعه باز است.

ایزدی خاطر نشان کرد: به نظر من خوشبختانه حائلی بین مردم و ائمه جمعه وجود ندارد، مردم اگر می‌خواهند مطالباتشان را به امام جمعه برسانند از این راه‌ها استفاده کنند، ائمه جمعه تا به حال سخنگوی مردم و پشتیبان نظام و اسلام بوده‌اند.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول