اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

هرگونه افزایش قیمت کالا، تخلف است/ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم

استاندار قزوین با بیان اینکه هیچ کسی حق ندارد قیمت کالاهای اساسی را افزایش دهد، گفت: تمام همکاران ما در ارگان‌های مختلف اعم از تعزیرات حکومتی، دادستانی، سازمان صمت، اتاق بازرگانی و اتحادیه‌ها موظفند تا بازارها را کنترل و در صورت افزایش قیمت و تخلف، با آن برخورد کنند.

هرگونه افزایش قیمت کالا، تخلف است/ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین در خصوص وضعیت بازار اظهار کرد: ستاد کنترل بازار در حوزۀ معاونت اقتصادی تشکیل شده است و دستگاه‌های مسؤول در آن عضو هستند و گزارشی را از وضعیت بازار به‌صورت روزانه دریافت می‌کنند و این ستاد توسط فرمانداران در شهرستان‌ها نیز تشکیل شده است.

وی افزود: همان‌گونه که دولت عنوان کرده است، هیچ کسی حق ندارد قیمت کالاهای اساسی را افزایش دهد؛ اعتقاد ما نیز بر این است که باتوجه به تجارب گذشته، افزایش قیمت بنزین هیچ افزایشی را در کالاها رقم نمی‌زند چراکه در حوزۀ حمل و نقل از بنزین کمتر استفاده می‌کنیم.

جمالی پور بیان کرد: بانک مرکزی باور دارد که این افزایش‌ها کمتر از یک درصد است و براین اساس، نباید هیچ افزایش قمیتی در کالاها صورت بگیرد.

استاندار قزوین ادامه داد: تمام همکاران ما در ارگان‌های مختلف اعم از تعزیرات حکومتی، دادستانی، سازمان صمت، اتاق بازرگانی و اتحادیه‌ها، موظفند تا بازارها را کنترل و در صورت افزایش قیمت و تخلف، با آن برخورد کنند.

جمالی پور یادآور شد: مردم نگران نباشند، هیچ کمبود کالایی وجود ندارد و انبارهای استان از کالاهای اساسی پر است و کالاها در صورت نیاز مردم، تأمین و به چرخۀ مصرف آن‌ها هدایت می‌شود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: یک الی دومورد از افزایش قیمت و گرانی‌ها گزارش شده بود که با این موارد برخورد و جمع آوری شده است.

وی در بخش به وضعیت امنیت استان قزوین اشاره و عنوان کرد: این استان نیز در چند روز گذشته و در روز نخست و اعلام افزایش قیمت بنزین از سوی دولت، تحت تأثیر تبلیغات بیگانه و پمپاژ خبری دشمنان قرار گرفت و حرکت‌هایی در سطح شهر شکل گرفت که البته این حرکت‌ها با اعتماد مردم نسبت به مسؤولان، حضور به موقع نیروی انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و شناسایی محرکین،کنترل شد.

جمالی پور تصریح کرد: امروز ما هیچ تحرکی که منجر به خسارت به منابع و امکانات عمومی شود و یا مزاحمتی برای مردم رقم زده باشد را در قزوین شاهد نیستیم و همکاری مردم در این بین بسیار مؤثر است.

 

استاندار قزوین در پایان بیان کرد: از مردم قزوین تشکر داریم که به خوبی حساسیت نشان داده و متوجه توطئه‌های دشمن شدند و از همکاران در نیروی انتظامی، امنیتی و اطلاعات نیز برای تدابیری که در استان در راستای مقابله با توطئه‌های دشمن در نظرگرفتند تشکر دارم و امیدواریم بتوانیم از این همدلی و همراهی مردم صیانت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول