اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

زاهدی: حاجی میرزایی در مجلس بر عدم تأثیر گرانی بنزین بر سرویس مدارس تأکید کرد

رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حضور حاجی میرزایی در این کمیسیون گفت: وزیر آموزش و پرورش بر عدم تأثیر گرانی بنزین بر نرخ سرویس مدارس تأکید کرد.

زاهدی: حاجی میرزایی در مجلس بر عدم تأثیر گرانی بنزین بر سرویس مدارس تأکید کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پس از حضور محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش اقدامات این وزارتخانه درباره اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان تشریح کرد هرچند که ما پیگیر این طرح بودیم.

وی افزود: طبق بند «الف» ماده 63 قانون ششم توسعه دولت مؤظف به اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان بوده است و بر همین اساس هم در بودجه سنواتی اعتباری را دریافت کرده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با گزارش وزیر آموزش و پرورش امیدوارم به اجرای طرح نظام رتبه‌بندی فرهنگیان در کشور شدیم. 

زاهدی خاطرنشان کرد: در حال رایزنی با دولت هستیم که این طرح به چه صورت به مجلس ارجاع شود که آیا این طرح دو فوریتی است و یا اینکه باید به صورت دیگری به پارلمان ارجاع شود.

وی گفت: موضوع تأمین سهمیه بنزین سرویس مدارس هم مطرح بود که در این کمیسیون به آن پرداخته شد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: براساس گزارش وزیر آموزش و پرورش سامانه‌ای در وزارت کشور برای ثبت‌نام سرویس مدارس جهت تأمین  سهمیه بنزین این افراد ایجاد شده که رانندگان باید به آن مراجعه کرده و سهمیه بنزین تعلق گرفته به خودروی خود را دریافت کنند.

زاهدی گفت: از دولت می‌خواهم که سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان تحت تأثیر گرانی‌های اخیر پس از افزایش نرخ بنزین قرار نگیرد لذا باید سازوکارهای این موضوع به خوبی دیده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول