اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

انعقاد قرارداد ساخت 150 دستگاه کامیون بین قرارگاه خاتم و ایران‌خودرو دیزل

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: امروز قرارداد تولید 150 دستگاه کامیون بین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و ایران‌خودرو دیزل به ارزش 126 میلیارد تومان به امضا رسید که این ماشین‌ آلات در گام اول در خط آهن چابهار - زاهدان به کار گرفته می‌شوند.

انعقاد قرارداد ساخت 150 دستگاه کامیون بین قرارگاه خاتم و ایران‌خودرو دیزل

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ظهر امروز قرارداد تولید 150 دستگاه کامیون بین ایران‌خودرو دیزل و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به امضا رسید. در این مراسم که در محل ساختمان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برگزار شد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اظهار داشت:‌ این قرارداد فازبندی شده است که در فاز اول 150 دستگاه، فاز دوم نیز 150 دستگاه و تا 700 دستگاه کامیون ادامه دارد، اما فعلا برای فازهای اول و دوم تفاهم‌نامه امضا کردیم. 

سعید محمد افزود: رقم قرارداد 150 دستگاه کامیون 126 میلیارد تومان تعیین شده است. 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ادامه داد: تلاش کردیم در سال رونق تولید و توجه به تولید داخل طبق فرموده مقام معظم رهبری با توجه به توانمندی‌های ایران‌خودرودیزل در حوزه بومی‌سازی از این ظرفیت استفاده کنیم و کمک شایانی به صنعت خودروسازی داخل انجام شود. 

محمد تأکید کرد: این کامیون‌ها برای اجرای پروژه‌های قرارگاه خاتم خصوصاً در خط‌آهن چابهار - زاهدان به کار گرفته می‌شود و بخشی از طرح یک کمربند یک جاده مطرح شده از سوی کشور چین است و عملاً سهم بزرگی از ترانزیت جهانی را به خود اختصاص می‌دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء افزود: تحویل این کامیون‌ها از بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا اوایل اسفند امسال ادامه دارد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول