اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

هشدار هواشناسی در خصوص تقویت بارندگی‌ها و آب‌گرفتگی معابر در بوشهر

کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت: از عصر امروز تا اواخر وقت روز دوشنبه به سبب تقویت و تشدید بارندگی‌ها، نسبت‌به آبگرفتگی معابر عمومی و وقوع رعد و برق شدید و وزش تندباد و تلاطم دریا هشدار داده می‌شود.

هشدار هواشناسی در خصوص تقویت بارندگی‌ها و آب‌گرفتگی معابر در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زهرا راستگو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد فعالیت سامانه بارشی که از دیروز در استان آغاز شده به تناوب تا اوایل روز چهارشنبه در سطح استان ادامه می‌یابد و طی این مدت بارش باران گاهی رگبار همراه با رعد و برق و وزش تندباد در سطح استان و بر روی دریا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر افزود: از عصر امروز تا اواخر وقت روز دوشنبه به سبب تقویت و تشدید بارندگی‌ها، نسبت‌به آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد‌های شهری و جاده‌ای، وقوع رعد و برق شدید و وزش تندباد و تلاطم دریا هشدار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه همراه با وزش باد به‌نسبت شدید شمال غربی دمای هوا به طور محسوسی کاهش می‌یابد تصریح کرد: جهت باد تا فردا بیشتر شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۸ تا ۴۰ گاهی تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد گاهی تا ۲ متر پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول