اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شهرداری باید عوارضی را که به اشتباه گرفته است را بازگرداند

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: برخی از عوارضی که از مردم گرفته شده است به اشتباه بوده است و شهرداری باید آن را به مردم بازگرداند.

شهرداری باید عوارضی را که به اشتباه گرفته است را بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس فاطمه جراره صبح امروز در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای شهر بندرعباس اظهار داشت: بعضی از عوارض‌های دریافتی از مردم به اشتباه گرفته شده است که اغلب در منطقه یک بندرعباس بوده است و باید پس از بررسی‌ها این مبالغ به مردم پس داده شود.

وی با انتقاد از نوع اخذ عوارض ابراز داشت: شهروندانی که در بانک عوارض خود را پرداخت می‌کنند عین همان قبضی را که شهرداری در اختیار آن‌ها قرار داده است را مجبورند پرداخت کنند اما کسانی که برای پرداخت عوارض به شهرداری مراجعه می‌کنند از یک سری تخفیفات سلیقه ای برخوردار می‌شوند که در این باره هم نیاز به دقت و بررسی است.

رئیس شورای شهر بندرعباس با اشاره به بحث تشویق شهروندانی که عوارض خود را به موقع به شهرداری پرداخت می‌کنند، تاکید کرد: ما می‌توانیم در قالب بسته‌های تشویقی جوایز را در قبوض عوارض به شهروندان برگردانیم و این‌گونه تعداد بیشتری از شهروندان از جوایز و تشویق‌ها بهره‌مند شوند. 

جراره گفت: در سطح شهر بنرهای جشن خوش حسابی نصب شده است با اینکه تازه امروز این موضوع در حال بررسی است و این نشان می‌دهد شهرداری بندرعباس کاری که می‌خواهد را بدون مصوبه شورا انجام می‌دهد.

وی با اشاره به کمک ۲۲ میلیونی شهرداری بندرعباس به تیم بسکتبال بانوان خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از جمعیت شهر بندرعباس را بانوان تشکیل می‌دهند و سهم بانوان با ۲۲ میلیون تومان کمک مالی داده نمی‌شود.

رئیس شورای شهر بندرعباس تاکید کرد: برای آقایان زمین‌های ورزشی ساخته، و امکانات مناسب در اختیارشان قرار داده می‌شود اما به بانوان توجه زیادی نشده است لذا باید در بودجه سال آینده ۵۰ درصد خدمات ورزشی به بانوان اختصاص داده شود.

انتهای پیام/88052

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول