اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

بازدید سرکنسول ایران از نخستین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سلیمانیه

سرکنسول ایران در بازدید از نخستین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سلیمانیه، بر ضرورت حضور فعال‌تر ناشران ایرانی در دوره‌های بعدی این نمایشگاه تأکید کرد.

بازدید سرکنسول ایران  از نخستین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سلیمانیه

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «مهدی شوشتری» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه از نخستین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سلیمانیه بازدید کرد.

‌شوشتری در این بازدید که با همراهی مدیر نمایشگاه‌های بین‌المللی سلیمانیه انجام شد، ضمن حضور در غرفه‌های ناشران ایرانی، در جریان نقطه نظرات مسؤولان این غرفه‌ها قرار گرفت.

ناشران ایرانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نمایشگاه، استقبال مردم فرهنگ دوست سلیمانیه از نمایشگاه را رضایت بخش توصیف کردند. 

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن اشاره به مشترکات فراوان فرهنگی بین ایران با اقلیم کردستان و سلیمانیه و استقبال خوب مردم سلیمانیه از آثار فرهنگی و هنری ایران، حضور ناشران ایرانی در این نمایشگاه را مهم ارزیابی و بر ضرورت حضور فعال‌تر ناشران ایرانی در دوره‌های بعدی نمایشگاه بین‌المللی کتاب سلیمانیه تاکید کرد.

در این بازدید، لوح یادبود نمایشگاه بین‌المللی کتاب سلیمانیه به سرکنسول جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

لازم به یادآوری است اولین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سلیمانیه، از ۲۵ آبان لغایت ۲ آذر به مناسبت دویست و سی و پنجمین سالگرد تاسیس شهر سلیمانیه و تحت نظارت «برهم صالح» رئیس جمهور عراق و با مشارکت ۱۸۰ ناشر از عراق و ۱۲ کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران برپاست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول