اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازرسان از ایجاد اخلال در بازار و سوء‌استفاده‌ها جلوگیری کنند

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم انجام بازرسی‌های هدفمند در سطح بازار، گفت: بازرسان از ایجاد اخلال در بازار و سوء‌استفاده‌ها جلوگیری کنند.

بازرسان از ایجاد اخلال در بازار و سوء‌استفاده‌ها جلوگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حبیب امین زاده، در دیدار با جمعی از بازرسان ستاد تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه بازرسان بازار در صیانت از حقوق شهروندی تلاش کنند، اظهار داشت: در مقابل افزایش غیرقانونی و غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات از سوی برخی سوء استفاده گران خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه با متخلفان به صورت قاطع برخورد خواهد شد، افزود: در کارگروه های مختلف مانند ستاد ملی و استانی تنظیم بازار پیش بینی های لازم به خصوص در حوزه حمل و نقل اتخاذ و برنامه ریزی لازم انجام شده است.

امین زاده، با اشاره به اینکه در قیمت حامل‌های انرژی در حوزه گاز و گازوئیل افزایشی اتفاق نیفتاده است، ادامه داد: اغلب خودروهای مربوط به حوزه حمل و نقل وابسته به این حامل ها بوده و انتظار می رود هیچ افزایش قیمتی از بابت افزایش قیمت بنزین بر روی کالاها و خدمات مشاهده نشود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: نظارت بر کالا و خدمات شامل حمل و نقل کالا و مسافر در پایانه های حمل و نقل بازار میوه و تره بار در سطح عمده و خرده و سپس بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی در اولویت بازرسان این سازمان قرار دارد.

اسماعیل عطاپور، افزود: رصد کامل و پایش مستمر بازار و گردآوری نتایج بازرسی ها به صورت روزانه انجام می شود و امید است هیچ گونه خللی در ارائه خدمات به وجود نیاید.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول