اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بهتر بود دولت پیش از افزایش قیمت بنزین مردم را توجیه می‌کرد

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس گفت:‌ در ماجرای افزایش قیمت بنزین بهتر بود دولت پیش از اجرا، مردم را توجیه می‌کرد و نظرات نمایندگان و کارشناسان را می‌شنید.

بهتر بود دولت پیش از افزایش قیمت بنزین مردم را توجیه می‌کرد

محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: اجرای افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن با شتابزدگی همراه بود و لازم بود تا بحث‌های کارشناسی روی آن انجام و نظرات مختلف راجع آن شنیده شود.

وی افزود: روز اول مجلس دهم ما به آقای زنگنه گفتیم که کارت سوخت حذف نشود، اما آقای زنگنه تأکید داشت که باید کارت سوخت حذف شود و عنوان کرد که دیگر کارت سوخت تمام شد.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: این آقایان زمانی که برجام را امضا کردند فکر می‌کردند که دیگر همه چیز قرار است گل و بلبل شود و کارت سوخت را حذف کردند و امروز در حالی سهمیه‌بندی اجرایی شده که هنوز همه کارت سوخت ندارند و هنوز زمینه برای سهمیه‌بندی بنزین فراهم شده است.

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: درست است که مجلس اجازه افزایش قیمت بنزین را به دولت داده اما نه افزایش 300 درصدی بلکه اجازه داده این افزایش از 10 تا 30 درصد باشد و بنا نبوده که با این شیب تند افزایش قیمت داشته باشیم.

وی افزود: طرح افزایش قیمت بنزین از پختگی لازم برخوردار نبود و لازم بود در این باره نقطه نظرات نمایندگان و کارشناسان شنیده شود.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان گفت: در ماجرای افزایش قیمت بنزین بهتر بود تا دولت پیش از اجرای طرح مردم را نسبت به این افزایش قیمت توجیه می‌کرد اما وقتی نمایندگان مردم نسبت به این موضوع مطلع و توجیه نبوده‌اند انتظار هست که مردم مطلع و توجیه باشند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول