اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی مدرسه اشتغال راه‌اندازی می‌کند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: این دانشگاه در راستای مهارت‌آفرینی دانشجویان خود در سال جاری مدرسه اشتغال را راه‌اندازی خواهد کرد.

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی مدرسه اشتغال راه‌اندازی می‌کند

محمد طالعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به راه‌اندازی مدرسه اشتغال ویژه دانشجویان گفت: امسال یکی از اولویت‌های این دانشگاه راه‌اندازی مدرسه اشتغال در راستای مهارت‌افزایی و کارآفرینی دانشجویان در قالب یک دوره سازمانی است که براساس آن، دانشجویان دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی را می‌گذرانند. 

* مدرسه اشتغال با درخواست نیروی انسانی حوزه صنعت فعالیت خواهد کرد

وی افزود: مدرسه اشتغال براساس سفارش نیروی انسانی حوزه صنعت فعالیت خواهد کرد، به طوری که دانشجویان در دوره عمومی، آموزش‌های تیم‌سازی کسب و کار و مستند کردن ایده خود را پشت سر می‌گذارند و در مرحله بعد در دوره تخصصی که با مشارکت حوزه صنعت انجام می‌شود، دوره‌های آموزشی مختص به رشته تحصیلی خود را آموزش می‌بینند. 

*  فعالیت‌های مشارکتی بین دانشجویان در مرکز رشد دانشگاه

طالعی تصریح کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های این دانشگاه، فعالیت‌های مشارکتی بین دانشجویان در مرکز رشد است، به طوری که در این مرکز هسته‌های دانشجویی طی برنامه‌ای مشخص، دوره‌های مهارت‌افزایی را مانند آموزش بیمه، نحوه ارتباط برقرار کردن و بیزینس را فرامی‌گیرند و در پایان دوره آموزشی به آنها مدرک داده می‌شود، این در حالی است که این دانشجویان براساس نیاز حوزه صنعت، به کارفرمایان مختلف در صنایع داخلی کشور معرفی خواهند شد. 

* راه‌اندازی مدرسه اشتغال در کنار فعالیت مدرسه کسب و کار

وی در پایان گفت: راه‌اندازی مدرسه اشتغال در کنار فعالیت سومین سال فعالیت مدرسه کسب و کار دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی می‌تواند در مهارت‌افزایی و کارآفرینی دانشجویان تأثیر مستقیم داشته باشد، به طوری که در مدرسه کسب و کار نیز ایده دانشجویان به کسب و  کار تبدیل شده و در نهایت، با تجاری‌سازی ایده آنها شرکت‌های دانش‌بنیان شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول