اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رفع مشکل خوابگاه‌ دانشجویان جذب شده بدون آزمون دانشگاه یاسوج

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: با اقدامات صورت گرفته مشکل خوابگاه رفع شد.

رفع مشکل خوابگاه‌ دانشجویان جذب شده بدون آزمون دانشگاه یاسوج

فریبرز نیکدل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با بیان اینکه حوزه دانشجویی و فرهنگی یکی از گسترده‌ترین حوزه‌های دانشگاه است، گفت: حوزه دانشجویی به دلیل جذب بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی سال خاصی را پشت سر گذاشت چرا که همه دانشجویان نتوانستند صاحب خوابگاه شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته مشکل خوابگاه رفع و در حال حاضر 3 هزار و 400 نفر در خوابگاه‌های دانشگاه یاسوج و چرام مستقر هستند که اغلب این افراد دانشجویان پسر هستند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تلاش‌ها به ایده‌آل در حوزه دانشجویی نرسیده‌ایم، گفت: طبق گفته رئیس دانشگاه یاسوج در سال انتخابات اجازه تبلیغات انتخاباتی به هیچ کاندیدا، دانشجو و عضو هیات علمی داده نمی‌شود.

این مسوول تصریح کرد: دانشگاه و دانشجو مبدا تحولات هستند و بنا داریم تا با دعوت از نامزدهای انتخاباتی و برگزاری مناظره فضا را برای غربالگری کاندیدا و انتخاب بهتر دانشجویان فراهم کنیم.

نیکدل بر تقویت فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه تأکید کرد و افزود: 26 انجمن فعال و تشکل دانشجویی در این دانشگاه فعال است و به زودی هم انتخابات مجمع پیروان خط امام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول