اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهینه‌سازی شبکه توزیع برق آهوان سمنان

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان از اجرای طرح بهینه‌سازی شبکه توزیع برق منطقه آهوان در این شهرستان با هدف پایداری خطوط برق‌رسانی خبر داد.

بهینه‌سازی شبکه توزیع برق آهوان سمنان

مهدی پاک‌طینت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: طرح بهینه‌سازی فیدر ریونکوه به‌منظور اصلاح شبکه 20 کیلوولت ضلع شمالی و شرقی آهوان و کلاته‌های واقع در منطقه عبدیان و رویان شهرستان سمنان اجرا شد.

وی گفت: با هدف ارتقا و پایداری شبکه، کاهش خاموشی‌های ناخواسته و افزایش رضایت‌مندی مشترکان و بنگاه‌های صنعتی و مرغداری‌های متعدد در فیدر تغذیه‌کننده ریونکوه، رزمایش خدمت متعالی برای بهسازی شبکه و تأسیسات توزیع برق مسیر مورداشاره به اجرا درآمده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان افزود: اصلاح ۱۱ هزار متر شبکه فشار متوسط، بهسازی هفت ایستگاه هوایی توزیع برق، تعویض دوست برق‌گیر، اصلاح ارتباط و تعویض دو عدد کلمپ، تعویض ۱۳۴ مقره، سرویس و آچارکشی ۱۴۰ اصله پایه، ۱۸ مورد اصلی کردن شبکه و نصب ۲۶۸ کاورکنسول، ازجمله فعالیت‌های صورت پذیرفته در این طرح جهادی ضربتی به شمار می‌رود.

پاک‌طینت بیان کرد: ۳۸ نفر نیروهای عملیاتی و پشتیبانی از مدیریت توزیع برق شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه، با بهره‌گیری از هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین و حجم کاری ۱۵۲ نفر ساعت، اقدامات موردنظر را به انجام رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: درصورتی‌که این فعالیت‌ها در حالت عادی انجام شود؛ پنج روز کاری زمان نیاز داشته و با تجمیع نیروهای عملیاتی و تجهیزات و امکانات، ظرف سه ساعت برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به اجرا درآمده و افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی مشترکان را در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول