اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تیم ملی ایران در خط حمله موفق نبود/اخراج شجاعی سختگیرانه بود

کاپیتان سابق تیم ملی ایران گفت: با داشتن 2 مهاجم خوب، در فاز حمله به دروازه عراق موفق عمل نکردیم.

تیم ملی ایران در خط حمله موفق نبود/اخراج شجاعی سختگیرانه بود

علی ابراهیمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بازی سختی بود ولی تیم عراق بازی رو خوب شروع کرد و به گل هم رسید، ولی رفته رفته تیم ایران نبض بازی رو به‌ دست گرفته و گل خورده را پاسخ داد.

وی گفت: بعد گل ایران بازی تقریبا متعادل پیش رفت که به نظر من داور بازی در مورد اخراج شجاعی خیلی سختگیری کرد، ولی بازم بازی متعادل بود حتی ایران موقعیت گل هم داشت که نتوانست استفاده کند.

بهترین مربی سال 1396 آذربایجان‌شرقی افزود: دراین بازی مدافعان عراق، سردار و طارمی را از کار انداخته بودند و به خاطر این ایران در فاز حمله نتوانست کارایی همیشگی را داشته باشد، ما 2 بازی است که می‌بازیم به نظر من تیم ایران در ضربات ایستگاهی یارگیری خوب انجام نمی‌دهد.

ابراهیمیان در مورد مورد شانس ایران برای صعود به جام جهانی گفت: خوشبختانه ادامه مسابقات در سال آینده بوده و ما ابتدا در تهران میزبان هنگ کنگ بوده و سپس به کامبوج سفر می کنیم و با کسب 6 امتیاز با روحیه بالا به مصاف بحرین و عراق خواهیم رفت.

وی افزود: در مقابل بحرین و عراق هر 2 بازی میزبان هستیم و می‌توانیم با اتکا به حمایت تماشاگران به پیروزی رسیده و با کسب تمام 12 امتیاز دور برگشت صعود کنیم، به شرطی که در این مدت باقی‌مانده نقاط ضعف تیم به خوبی شناسایی شده و بتوانیم برابر عراق و بحرین به برتری رسیم.

علی ابراهیمیان در مورد مقایسه کی‌روش و ویلموتس گفت: کی‌روش هم در روزهای ابتدایی خوب نتیجه نمی‌گرفت و یادم است برابر لبنان و ازبکستان باختیم و به وی فرصت لازم داده شد تا تیم ملی قدرتمندی را فراهم کند. البته من دوران بازیکنی مهاجم بودم و به فوتبال تهاجمی بیشتر علاقه دارم و طرفدار مربیانی هستم که تیم‌هایشان را هجومی روانه میدان کرده و خودم نیز همیشه در هر تیمی مربی بودم آمار گلزنی تیم من بالا بوده است.

انتهای پیام/60017/ 40/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول