اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اعتراف ۴ سارق شب‌های طرقبه شاندیز به ۳۰ فقره سرقت

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از متلاشی شدن باند ۴ نفره سارقان شب‌رو و کشف ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

اعتراف ۴ سارق شب‌های طرقبه شاندیز به ۳۰ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری پلیس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ ابراهیم قربانزاده گفت: در پی سرقت‌های سریالی در منطقه طرقبه شاندیز دستورات لازم برای بررسی سریع موضوع به فرماندهی انتظامی شهرستان بینالود صادر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران انتظامی بینالود بلافاصله وارد عمل شده و با استفاده از شیوه‌های هوشمندانه پلیسی و کار اطلاعاتی، به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره‌زنی ۲ تن از عاملان سرقت و محل نگهداری اموال مسروقه در روستای ویرانی شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه ۲ متهم موردنظر را دستگیر و در بازرسی از محل مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل فرش، تلویزیون ال سی دی، انواع باند و ضبط خودرو، تعدادی ذخیر کننده دوربین و پخش دیجیتال، یخچال، آبسردکن، موتور کفکش آب، بالابر صنعتی بزرگ ساختمان، جاروبرقی و ابزار آلات نجاری کشف کرد.

قربانزاده گفت: متهم ۳۵ ساله دارای سابقه کیفری و همدست او که زنی ۳۱ ساله بود و او نیز دارای سابقه کیفری بود در تحقیقات اولیه به سرقت‌های متعدد اعتراف کردند و پلیس در ادامه بررسی‌های این پرونده ۲ همدست ۳۲ و ۳۳ ساله متهمان را نیز شناسایی و دستگیر کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: اعضای این باند تا کنون به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند اما با توجه به میزان کشف اقلام سرقتی احتمال می‌رود تعداد سرقت‌های انجام شده توسط متهمان به حدود ۳ برابر میزان اعترافاتشان برسد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات پرونده با دستورات تخصصی مراجع قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول