اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پیروزی پرگل یزد لوله در خانه / یزدی‌ها امیدوار به صعود+جدول

تیم یزد لوله در هفته یازدهم لیگ دسته سه کشور موفق به کسب پیروزی 4 گله در مقابل تیم رضوانی اصفهان شد.

پیروزی پرگل یزد لوله در خانه / یزدی‌ها امیدوار به صعود+جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، هفته یازدهم لیگ دسته سوم کشور عصر امروز با دیدار تیم‌های یزد لوله و رضوانی اصفهان در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد.

در این دیدار تیم یزد لوله موفق به پیروزی چهار گله در مقابل تیم میهمان خود شد و در پایان 4 بر 1 نتیجه نهایی این دیدار بود.

گل‌های این بازی را برای تیم یزد لوله میلاد محسن زاده در دقایق٣٣ و ٧٩، مهدی دهقان دقیقه ۴۴ و علی بلاغی در دقیقه ٨٨ به ثمر رساندند.

تلاشمان برای صعود به مرحله بعد است

محمود امیری در پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این مسابقه، بازیکنانمان بسیار باانگیزه بازی کردند گفت: در این مسابقه، بازیکنان تیم یزد لوله می‌دانستند که دنبال چه چیزی هستند تا بتوانند در پایان بازی نتیجه را به نفع خود به پایان برسانند.

سرمربی تیم یزد لوله خاطرنشان کرد: امروز در ورزشگاه شهید نصیری یزد شاهد یک کار بسیار زیبا از سوی تماشاگران فهیم یزدی بودیم و آن‌هم این بود که از دقیقه یک تا نود فقط به تشویق تیم خود پرداختند و کاری به داوری و بازیکنان تیم حریف نداشتند.

وی بابیان اینکه برای تیم رضوانی اصفهان احترام بسیار زیادی قائل هستیم و می‌دانستیم که بازی سختی با این تیم در یزد داریم، عنوان کرد: با توجه به اینکه هفته پایانی این دوره با استراحت روبه‌رو هستیم، امیدواریم که بتوانیم در هفته دوازدهم صعود خود را لیگ دسته دوم کشور مسجل کنیم.

 

انتهای پیام/90013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول