اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

زیرساخت‌های شهر مهران را برای پذیرایی از زائران اربعین توسعه می‌‌دهیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به خدمات مردم مهران به زائران اربعین، گفت: ما در طول سال در کنار مردم مهران هستیم و عزم خود را برای توسعه زیرساخت‌های این شهر به منظور خدمت‌رسانی به زوار سیدالشهدا (ع) جزم کرده‌ایم.

زیرساخت‌های شهر مهران را برای پذیرایی از زائران اربعین توسعه می‌‌دهیم

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به خدمات مردم مهران در ایام اربعین حسینی اظهار داشت: ما به مهران آمده‌ایم تا به نمایندگی از مقام معظم رهبری از تک تک مردم این شهر به منظور میزبانی شایسته و‌قابل تقدیر از زوار اربعین حسینی قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) توفیقی است که نصیب مردم مهران شده است، افزود: شهر مهران با جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار نفر بیش از ۵ هزار خانوار را شامل می‌شود که طلاب از شهرهای تهران، قم و ایلام با حضور در این شهر از پذیرایی گرم مردم مهران تقدیر می‌کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار خانوار در مهران زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: ۸۰ طلبه در قالب ۳۰ گروه به صورت چهره به چهره باحضور در درب منازل مردم مهران از زحمات آن‌ها در ایام اربعین تقدیر می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر سال فعالیت‌های مردم مهران برای زوار اربعین بیشتر می‌شود، گفت: ما  همچنان کنار مردم مهران خواهیم ماند و‌ برای ساخت این شهر کمک می‌کنیم، چرا که سازمان تبلیغات اسلامی عزم‌ خود را برای توسعه زیرساخت‌های مهران به منظور میزبانی مردم از زوار سیدالشهدا (ع) جزم کرده است.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به اینکه آینده خوبی پیش‌روی مردم مهران است، گفت: هویت بالنده مردم مهران این است که در آن خدمت به زائران اربعین نهادینه شده است، امیدواریم هر روز قدرتمندتر و تقویت شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول