اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دیدار فرمانده سپاه کربلا و مدیرکل حفظ آثار مازندران با نماینده جدید ولی فقیه

در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا و اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج ،پیش‌ازظهر امروز با حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه جدید در استان دیدار کردند.

دیدار فرمانده سپاه کربلا و مدیرکل حفظ آثار مازندران با نماینده جدید ولی فقیه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه کربلای استان مازندران در آستانه میلاد پرخیر و برکت رسول مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد سبط نبی مکرم اسلام امام جعفر صادق(ع) و نیز در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا و اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج ،پیش‌ازظهر امروز با حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه جدید در استان  دیدار کردند.

فرمانده سپاه کربلا در این دیدار با تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبراعظم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، با اشاره به درپیش بودن هفته بسیج، با یادآوری دیدار فرماندهان سپاه با فرماندهی معظم کل قوا گفت: سپاه در چهل سال دوم انقلاب پیگیر هشت فرمان ابلاغ شده معظم‌له به سپاه است.

 

وی با اعلام  هشت فرمان امام خامنه‌ای به سپاه افزود: حفظ آماده به کاربودن در مواجه با حوادث بزرگ، داشتن نگاه فرامرزی بسیج، ارزیابی واقعی در برابر دشمن، هم‌افزایی و همکاری با همه اجزای تشکیل‌دهنده نظام اسلامی، مردمی‌بودن، مردم‌دوستی و مردم‌پذیری، اجتناب از فخر فروشی و اشرافی‌گری که خلاف رفتار مردمی است، سرلوحه قرار دادن کار جهادی در همه امور، نباید گذاشت سپاه پیر و محافظه کار شود و نیز توکل و توسل و دعا و انس با قرآن و اهل بیت(ع) و اجتناب خود و خانواده از گناه از دستورات رهبر معظم انقلاب به سپاه بود.

 

 فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه با بیان اینکه مسیری که در  چله دوم انقلاب امام خامنه‌ای برای سپاه ترسیم کردند، با انتصاب نماینده ولی فقیه در استان هم رقم خورده است، خاطرنشان کرد:  قطعا سپاه به عنوان بازوان ولی فقیه در خدمت نماینده ولی فقیه جدید است و آنچه که بایسته و شایسته است را به عنوان سرباز حضرت آقا برای نماینده ولی فقیه انجام می‌دهد.

 

بابایی با اشاره به حکم انتصاب نماینده ولی فقیه در استان که به موضوع جوان، جبهه جوانان و حمایت جریان انقلابی‌گری، افزود:‌ در این حکم حمایت از جریان انقلابی برجسته شده است و با توجه به اینکه وظیفه سپاه انقلابی و انقلابی‌گری است، لذا با شناختی که از نماینده ولی فقیه داریم، در همه مسائل از شفافیت خوبی برخوردار بوده و در مسیر انقلاب و در خط مقتدا امام خامنه‌ای است.

وی در پایان با بیان اینکه اعضای ستادی سپاه کربلا به عنوان نمایندگان خانواده بزرگ سپاه در استان ولایت‌مدار و شهیدپرور و عالم پرور با نماینده ولی فقیه بیعت می‌کنند، تاکید کرد: ان‌شاء‌الله در عرصه‌های مختلف انقلاب منسجم و خوب پیش برویم.

 

دیدار آیت‌الله لائینی با کارکنان  اداره حفظ آثارآیت الله محمدباقر لائینی

همچنین کارکنان اداره حفظ آثار استان مازندران نیز با آیت‌الله لائینی دیدار کردند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار با بیان اینکه نام و نهادی که شما انجام وظیفه می‌کنید، دارای نور و برکت و معنویت است، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سهیم باشیم و کمک کنیم.

وی ادامه داد: ما عضو افتخاری این مجموعه هستیم و امیدواریم با کمک کسانی که حماسه دفاع مقدس را به وجود آوردند و برای ملت افتخارآفرین شدند، بتوانیم خادمان خوبی برای شهدا باشیم.

محمدی لایینی بر ارتباط با مجموعه اداره کل حفظ آثار مازندران تأکید کرد و گفت: در آینده نزدیک از مجموعه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بازدید خواهم داشت.

در ابتدای این مراسم سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به مأموریت‌های اداره کل حفظ آثار در دو بخش، اظهار داشت: اجرای ۱۰۲ برنامه فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مأموریت‌ها به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه تدوین نقش مازندران در دفاع مقدس از دیگر مأموریت‌ها به شمار می‌آید، گفت: همچنین ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از بزرگترین کارها است.

ملکی افزود: نماینده ولی فقیه در استان مازندران هم عضو رسمی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس و هم عضو هیئت امنا وحساب مشترک ۸۸۲۵ به شمار می‌آید که برای جذب مشارکت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس راه اندازی کردیم.

انتهای پیام/86041/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول