اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز طرح مدارس پشتیبان در آموزش و پرورش هرمزگان

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: انجمن اولیاء و مربیان مدارس توانمند هر شهر و روستا در قالب طرح مدارس پشتیبان به کمک انجمن مدارس حاشیه ای رفته و در راستای کاهش مسائل و مشکلات این مدارس فعالیت های مشترک انجام می دهند.

آغاز طرح مدارس پشتیبان در آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نورعلی عباسپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح مدارس پشتیبان از انجمن اولیائ و مربیان استان هرمزگان بوده است، اظهار داشت: در این طرح مهم، مدیران کارآمد مدارس برخوردار همراه با انجمن اولیا و مربیان مدرسه خود، با بررسی مسائل و مشکلات موجود در مدرسه تحت پوشش خود نیازها را بر اساس اولویت برنامه‌ریزی کرده و برطرف می‌کنند.

وی افزود: اعضای انجمن اولیا و مربیان در قالب طرح پشتیبان مدارس براساس جدول زمان بندی شده، موظف می شوند در مدارس تحت پوشش خود حضور یابند و به ایفای نقش در پست افتخاری معاون پشتیبانی اولیا پرداخته و در امور مختلف به کارکنان مدارس کمک می‌کنند.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش تعداد مدارس دارای شرایط انجمن اولیاء و مربیان در سطح استان را سه هزار مدرسه عنوان کرد و گفت:  امیدوار هستم با اجرای طرح مدارس پشتیبان بتوانیم مسائل و مشکلات مدارس حاشیه ای و کمتر برخوردار  را کاهش دهیم.

عباسپور بیان کرد: ایجاد حس مشارکت جویی برای پاسخگویی به نیازهای مراکز آموزشی، آگاهی از روند کاری روزانه امور آموزشی تربیتی، داشتن نظارت بیشتر بر عملکرد دانش‌آموزان و خدمات‌دهی به آنان، تقویت همکاری سایر اولیا با معلمان ، مدیران و معاونان مدارس و ارتباط مستمر اولیا با مدارس از اهداف مهم این طرح می‌توان برشمرد.

وی افزود: در گام نخست،طرح پشتیبان مدارس با حضور اعضای انجمن اولیا و مربیان، در ۴۰ مدرسه نواحی یک و دو بندرعباس اجرا  می‌شود.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: انجمن اولیا و مربیان به عنوان بازوان توانمند مدارس، نقش ویژه ای در تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش دارند و با مشارکت خود زمینه رشد کمی و کیفی امور مدارس را در طول سال تحصیلی برعهده دارند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول