اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مسؤولان مبارزه قاطع با فساد اداری و مالی را سرلوحه کار قرار دهند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: باید مسؤولان برای قدردانی از فداکاری مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی، عدالت‌محوری و مبارزه قاطع با فساد اداری و مالی را سرلوحه کار قرار دهند.

مسؤولان مبارزه قاطع با فساد اداری و مالی را سرلوحه کار قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار کرد: در تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی مردم ایران در هر شرایط با تمام توان از نظام و ارزش‌های انقلابی دفاع کرده‌اند و در این راه از نثار خون خود و جوانانشان نیز ابایی نداشته‌اند، هم‌اکنون باید مسؤولان برای قدردانی از فداکاری مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی، عدالت‌محوری و مبارزه قاطع با فساد اداری و مالی را سرلوحه کار قرار دهند.

وی افزود: بر همین اساس، مسؤولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند با برقراری ارتباط تنگاتنگ با دستگاه‌های امنیتی نسبت به تشخیص به‌ موقع و درست فساد اداری، اخلاقی و مالی اقدام کنند و پیش از اینکه به آبروی نظام و اسلام خدشه‌ای وارد شود، مسائل و مشکلات را شناسایی و مدیریت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، حاکمیت ایران اسلامی را نعمتی بزرگ دانست و تصریح کرد: مردم و مسئولان باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند و در راستای اعتلای نظام و ارزش‌های والای اسلامی گام بردارند و با اقتدار در برابر هرگونه تخلف که آسیب به انقلاب اسلامی وارد کند بایستند.

دری‌ نجف‌آبادی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال انقلاب با فداکاری بیش از ۲۳۰ هزار شهید در دفاع مقدس و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور، امروز به یک قدرت مطلق در منطقه و جهان تبدیل شده، بر همین اساس بار مسئولیت در این نظام بسیار سنگین بوده و مدیران باید از تمام ظرفیت خود هم برای حفظ نظام اسلامی و هم برای تقویت قوای اقتصادی کشور و معیشتی مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌ روی مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال نیز گفت: با نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم فضای سیاسی کشور و استان مرکزی رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است، باید ضمن مدیریت این فضا و صیانت از آرای مردمی در راستای انتخاب آگاهانه تلاش بیشتری صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به هفته وحدت نیز گفت: اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه وظیفه آحاد مردم و مسؤولان است، زیرا همدلی و همبستگی ملت ایران با محوریت ولایت‌فقیه در مقابل دسیسه‌های دشمن سدی بلند و محکم می‌باشد که ترفندهایی همچون تهدید و تحریم و تبلیغات منفی بر آن اثری ندارد، حفظ وحدت نظام اسلامی ایران در گرو تلاش‌های بی‌وقفه مسؤولان و آگاهی مردم از اهداف عالی انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری است که باید به‌عنوان مکتبی عقلانی و دینی به گوش جهانیان برسد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول