اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فعال بودن 490 هزار و 442 شماره تلفن ثابت در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تعداد 490 هزار و442 شماره تلفن ثابت با ضریب نفوذ 8/29 درصد در استان مشغول بکار هستند.

فعال بودن 490 هزار و 442 شماره تلفن ثابت در کردستان

آزاد حکمت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اجرای طرح حذف قبض کاغذی تلفن ثابت در استان افزود: خوشبختانه با همکاری و همراهی مشتریان کردستانی با پرداخت الکترونیکی قبوض تلفن ثابت شاهد موفقیت چشمگیر در این زمینه هستیم.

وی اهمیت پرداخت‌های غیر حضوری را در کاهش تردد، آلایندگی محیط زیست وسرعت در پرداخت و تحقق شعار ارتباطی فراگیر را تعیین کننده دانست و  ساده سازی ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان ممکن، افزایش سرعت و شفافیت عملکرد کلیه امور مربوطه به دریافت قبوض را از مزایای مهم حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش مشتریان در تحقق سیاست‌ها و استراتژی‌های شرکت مخابرات ایران و به تبع آن در کردستان اظهار داشت: مشترکین مخابراتی به عنوان سرمایه‌های اصلی همواره با همراهیشان در بخش‌های مختلف در توسعه زیرساخت‌های مخابراتی تاثیر گذار هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه کاهش لاوصولی‌ها در گرو تداوم  همکاری مشتریان است ابراز داشت: درآمدهای بدست آمده از این طریق در جهت توسعه زیرساخت ‌های مخابراتی سرمایه‌گذاری خواهد شد که فراهم ساختن شرایط استفاده به موقع از تکنولوژی‌های روز  برای مشتریان از جمله نتایج مثبت آن تلقی می‌شود.   

حکمت با اعلام اینکه در سالهای گذشته تعداد 468 هزار قبض کاغذی برای مشتریان تلفن ثابت صادر می‌شد، خاطر نشان ساخت: با اجرای این طرح، رقم قابل توجهی صرفه جویی در مصرف کاغذ، کمک به حفظ محیط زیست و جلوگیری از  ورود مواد شیمیایی به خانه‌های مردم که برای چاپ قبض بکار می‌رود صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان کد دستوری #2020* ، سایت شرکت مخابرات ایران و سامانه 2000 را درگاههای الکترونیکی پرداخت قبض تلفن ثابت عنوان کرد و گفت: مشتریان حتی در زمان قطعی تلفن ثابت می‌توانند با شماره گیری سامانه 2000 نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند و از مزایای وصل آنی تلفن خود در کوتاه ترین زمان ممکن بهره‌مند شوند.

حکمت یادآورشد:  تعداد 490 هزار و442 شماره تلفن ثابت با ضریب نفوذ 8/29 درصد در استان مشغول بکار هستند.

گفتنی است؛ مخابرات منطقه کردستان در لیست استان‌های پیشرو در اجرای طرح حذف قبض کاغذی قرار دارد.

انتهای پیام/2330/72

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول