اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افزایش ۵ساعته تردد ناوگان باری در محدوده های زمانی و مکانی هسته مرکزی شهر

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد از افزایش ۵ساعته تردد ناوگان باری در محدوده های زمانی و مکانی هسته مرکزی شهر خبر داد و گفت: تردد ناوگان فعال در زمینه حمل دارو، خودروهای خدماتی، حمل زباله و نخاله‌های ساختمانی که مورد نیاز شهروندان در هسته مرکزی شهر است به صورت ۲۴ ساعته در این منطقه مجاز است.

افزایش ۵ساعته تردد ناوگان باری در محدوده های زمانی و مکانی هسته مرکزی شهر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، حسین مختاری با بیان اینکه مشهد به سه منطقه قرمز، سبز و زرد جهت تردد ناوگان باری تقسیم شده است، اظهار کرد: درهرکدام از این مناطق ساعاتی برای تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در نظر گرفته شد که پس از اجرای طرح از ابتدای شهریورماه و ایجاد مشکلاتی برای رانندگان، نیاز به تغییر در ساعات محدودیت تردد دراین مناطق احساس شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد افزود: پیش از این ساعت مجاز تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در هسته مرکزی شهر از ساعت ۲۳ الی ۶ صبح تعیین شده بود اما با توجه به حجم فعالیت‌ها در این محدوده، ساعت تردد ناوگان باری سنگین تغییر و از ساعت ۲۱ الی۹ صبح و منطبق بر محدوده زوج و فرد تعیین شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس تردد ناوگان باری در محدوده زرد از ساعت ۲۱ الی ۱۰صبح و تردد در محدوده سبز از ساعت ۲۱ الی ۱۷ روز بعد مجاز است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه تردد ناوگان فعال در زمینه حمل دارو، خودروهای خدماتی، حمل زباله و نخاله‌های ساختمانی که مورد نیاز شهروندان در هسته مرکزی شهر است به صورت ۲۴ ساعته در این منطقه مجاز است، از محدودیت تردد ناوگان باری در محدوده صدمتری از ساعت ۱۳ الی ۱۵ و ۱۷ الی ۱۹ خبر داد.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول